Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رضاییان و غفوری از وقتی که دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران شده دیگر به تیم ملی دعوت نشده‌اند. سرمربی کروات تیم ملی علت این موضوع را فنی برشمرده و گفته بود که مدافعانی می‌خواهد که هم در دفاع و هم در حمله شرکت داشته باشند. هر چند که غفوری علت دعوت نشدنش را مسائل غیرفنی می داند.

اسکوچیچ برای این اردو از صادق محرمی و جعفر سلمانی به عنوان بازیکنان پست دفاع راست به تیم ملی دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در اردوی بحرین به غیر از محرمی که بازیکن ثابت تیم ملی بود دو مدافع راست دیگر هم در اردو حضور داشتند. یکی دانیال اسماعیلی فر مدافع سپاهان و دیگری سیامک نعمتی مدافع هافبک پرسپولیس که بار قبل در اردوی کیش به جمع نفرات تیم ملی اضافه شد. 

در اردوی بحرین و چهار بازی حساسی که تیم ملی در مرحله اول مقدماتی جام جهانی برابر هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق پشت سر گذاشت، اسماعیلی فر و نعمتی شانسی برای بازی پیدا نکردند ولی نام این دو بازیکن حتی در بین ۲۲ بازیکن لیگ برتری دعوت شده در اردوی اخیر هم قرار نداشت تا به نظر برسد اسکوچیچ به بازی آنها هم چندان اعتقادی ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سیامک نعمتی تیم ملی خبر ویژه دانیال اسماعیلی فر رامین رضاییان سیامک نعمتی وریا غفوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال