Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

بردیا سعادت به رقابت‌های والیبال جوانان جهان می‌رسد. پشت‌ خط‌زن جوان ایرانی که با موافقت فدراسیون و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و جوانان برای همراهی تیم ویکستورم در تورنمنت کووکاپ به کره رفته بود، با بدقولی باشگاهش به اردوی تیم ملی برنگشت. 

او قرار بود اول شهریور به تهران برگردد اما باشگاه ویکستورم از فدراسیون خواست بردیا در کره بماند تا هم تمرین کند و هم در لیگ والیبال این کشور بازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند فدراسیون والیبال، ویکستورم را تهدید به عدم امضای ITC بردیا و شکایت به FIVB کرد اما تهدید هم به جایی نرسید و فدراسیون کوتاه آمد.

 بردیا سعادت برای قهرمانی آسیا به ترکیب تیم ملی اضافه نشد و حتی رئیس فدراسیون، سرپرست تیم ملی و سرمربی تیم ملی یک نکته را متذکر شدند: «بردیا قرار نبود در ترکیب تیم ملی باشد و از اول هم حرف بر حضور او در تیم جوانان بود.» اگرچه کارخانه امین اسماعیل‌نژاد را جانشین بردیا سعادت در ترکیب تیم ملی خواند. 

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان و تیم ملی به او حتی مهلت داده بود تا جمعه خودش را به اردو برساند اما وقتی جمعه هم گذشت، پشت‌خط ‌زن جوان، دو روز بعد یعنی یک‌شنبه در پستی اینستاگرامی خودش را سرباز تیم ملی خواند و خواست تا با مساعدت فدراسیون امکان حضورش در تیم فراهم شود.

 او در قسمتی از پستش نوشته: «بازی برای تیم ملی، آرزوی هر بازیکنی است. امیدوارم با شرایط خاص کرونایی و قوانین کره برای ۱۴ روز قرنطینه در صورت ورود به مناطق قرمز از نظر کرونایی در بازگشت به کره و از دست دادن چند مسابقه اول، با حضور مستقیم من در ایتالیا و قهرمانی جوانان جهان با همراهی کامل باشگاه از لحاظ هماهنگی، رزور پرواز و هزینه‌ها موافقت شود تا بتوانم با همه وجودم برای کشورم بازی کنم. من به عنوان سربازی کوچک، با هماهنگی باشگاه آمادگی کامل برای حضور قدرتمند در تیم ملی کشورم را اعلام می‌کنم و امیدوارم فدراسیون این امکان را برای من فراهم کند.»

بهورز عطایی، سرمربی تیم جوانان و تیم ملی و محمدرضا داورزنی که بردیا را سرمایه والیبال ایران می‌دانند، حالا با حضور او در قهرمانی جوانان جهان موافق هستند. عطایی می‌گوید: «هدف ما بازی نکردن او نبود اما چون زمان نداشتیم با بدقولی باشگاه کره‌ای به قهرمانی آسیا نمی‌رسد و قرار است قبل از قهرمانی جهان با تغییر مسیر به ژاپن بیاید تا هم تمرین کند و بعد هم با ما راهی ایتالیا شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم والیبال جوانان ایران سرمربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)