Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز نقل و انتقالات ممکن است بارسلونا و اتلتیکو مادرید معاوضه بزرگی با یکدیگر داشته باشند.

معاوضه ژائو فلیکس و آنتوان گریزمان یک گزینه ممکن است که اتلتیکو مادرید و بارسلونا آن را در نظر دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، معاوضه ژائو فلیکس و آنتوان گریزمان در آخرین روز نقل و انتقالات، اتفاقی است که می تواند بمب خبری اتلتیکو مادرید و بارسلونا در این ساعات و در این تابستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا پیش از این نیز قصد معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز را داشت که این انتقال هرگز رخ نداد. ژرژ مندس، مدیر برنامه فلیکس به دنبال راه حلی برای این بازیکن پرتغالی است که جایگاه ثابتی در اتلتیکو مادرید ندارد. با این وجود، اگر چه بارسلونا به دنبال انتقال قرضی این بازیکن جوان بود اما روخی بلانکوس اعلام کرد که ژائو فلیکس از این تیم جدا نمی شود. ژرژ مندس در تلاش برای کسب رضایت تیم مادریدی برای انجام این معاوضه است. آنتوان گریزمان نیز اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه است و اطرافیان او اعلام کرده اند که بارسلونا چیزی از این معاوضه احتمالی به گریزمان نگفته است اما اگر پیشنهادی به دست این بازیکن برسد، هر چیزی ممکن است و او پیشنهادش را بررسی می کند. با این حال به نقل از کادناسر، اتلتیکو مادرید آماده مذاکره با بارسلونا برای آنتوان گریزمان است اما قصد ندارد ژائو فلیکس را وارد این معامله کند. دیگو سیمئونه از بازگشت این مهاجم فرانسوی به تیمش استقبال می کند.

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد مومنی: ابراهیم قاسمپور بلایی سر من آورد که دیگر جرات نکردم سمتش بروم! پرسپولیس نمی تواند کی روش استنلی را به خدمت بگیرد طارمی بهترین بازیکن هفته شد/ تمجید رسانه پرتغالی از قدرت فیزیکی ستاره ایران بعد از منتفی شدن انتقال کونده؛ لشکرکشی مجازی هواداران چلسی به صفحه توییتر سویا! لحظه به لحظه با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا (2021)؛‌ با طرفداری همراه باشید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم

در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه ۱۵، آنخل کورئا در دقیقه ۵۲ و اونای سیمون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) در مقابل تنها گل بیلبائو که در دقیقه ۴۵ توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید، پیروزی اتلتیکو را رقم زد.

روخی بلانکوی با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رتبه چهارم تثبیت کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز پنجم است و تقریبا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا