Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

پست صفحه رئیس جمهور درباره عدالت و مبارزه با فساد/ پاسخ رهبر انقلاب به استفتا درباره واکسیناسیون عمومی/ توئیت قالیباف درباره طرح جهش تولید مسکن

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توئیتی را درباره نقش ارتش در حفاظت از کشور در منتشر کرد و نوشت:

" بی تردید نقش آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی و ارتقاء توان دفاعی ارتش موجب نا امیدی دشمنان و بر هم زدن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن‌ها خواهد شد."

محمد علی‌بک، سفیر ایران در نیجریه پیام تبریک وزیر خارجه این کشور به وزیر امور خارجه کشورمان را در حسابش منتشر کرد:

" جفری اونیما وزیر خارجه نیجریه باارسال پیامی به دکتر امیرعبدالهیان تبریک گفت. وی با اشاره به سوابق ایشان به عنوان معاون عربی آفریقایی افزوده است علاقمندی شما به آفریقادر زمان تصدیتان در وزارت خارجه بدون شک موجب عمیق‌تر شدن همکاری‌های استراتژیک میان جمهوری اسلامی و نیجریه می‌شود."

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تصویری از حضور رئیس این سازمان در لوکیشن فیلم سلمان فارسی را منتشر کرد و نوشت:

" با رئیس رسانه‌ ملی سر ضبط سکانسی از حضور سلمان فارسی در اورشلیم که کنار رود ارس ضبط می‌شه.

استاد داوود میرباقری مثل همیشه با انرژی و بسیار منظم و محکم کار رو هدایت می‌کنه. ان‌شاءالله، خدا بهش سلامتی و قدرت بده برای اجرای عظیم‌ترین طرح مجموعه تلویزیون ایران، خودش یک‌بار به بنده گفت: "سریال سلمان، سه‌برابر سخت‌تر از مختارنامه است. "

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات تصویری خوشنویسی و زیبا را از شعری فارسی در صفحه مجازی‌اش بارگذاری کرد:

" من زاده ایرانم، جز عشق نمی‌خواهم
ایران و عشق همزاد و همراه همند. خدایا دوباره عشق و امید و سلامتی و شادکامی را به ما برگردان
خوشنویسی استاد جواد بختیاری"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدحسین رنجبران وزیر دفاع سیاسیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ گفت: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری گماریم.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: در این فضای جدید ما ضمن تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود کار اجرائی را آغاز می‌کنند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگ گفت: موضوع آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته توجه لازم را به این فضای بسیار مثبت و فراهم به لحاظ افکار عمومی و همراهی که مردم با انقلاب اسلامی دارند و دلدادگی که به رهبر انقلاب دارند نداشته‌ایم و باید بیشترین استفاده را از این فرصت برای تعمیق ارتباط فرهنگی با پاکستان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود