Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:24:15 GMT

یک مجتمع دامداری در سیدآباد احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۱۷۸

یک مجتمع دامداری در سیدآباد احداث می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی از شهر سیدآباد شهرستان چناران بازدید کرد و از احداث یک مجتمع دامداری در این شهر خبر داد.

محمدصادق معتمدیان در جمع مردم شهر سیدآباد شهرستان چناران اظهار کرد: هدف از سفرهای ما دیدار با مردم عزیز و شناخت نسبت به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه است.

وی ادامه داد: بخش سیدآباد جزء شانزده شهری به شمار می‌رود که اخیرا تبدیل به شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا احداث یک مجتمع دامداری در این شهر یکی از مصوبات ما خواهد بود.

گفتنی است؛ اهدای ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرداری برای اقدامات عام المنفعه، بازنگری طرح هادی روستایی و احداث زمین چمن ورزشی از دیگر دستورات استاندار خراسان رضوی بود که صادر شد.

بازدید استاندار خراسان رضوی از روستاهای فیض‌آباد و محمدآباد نیز در جریان این سفر انجام شد.

محمدصادق معتمدیان در جریان سفر به شهرستان چناران با حضور در جمع مردم روستای فیض‌آباد اظهار کرد: در بحث اجرای طرح هادی روستایی‌، مصوب می‌کنیم تا بنیاد مسکن فاز اول را در این روستا اجرا کند.

وی با اشاره به مشکل آب شرب و قطعی‌های برق این روستا ادامه داد: حتما در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان چناران، بحث تامین آب شرب این روستا را تعیین تکلیف می‌کنیم، همچنین رفع نقص قطعی مکرر برق از مصوبات ما خواهد بود.

معتمدیان خبر داد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به دهیاری روستا به منظور انجام کارهای عام المنفعه کمک می‌شود، همچنین ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مدرسه روستا اختصاص می‌دهیم که با مشارکت بنیاد مسکن ضرورت دارد تا دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

اهدای تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری، تحت پوشش قراردادن تعدادی از خانوارهای روستا توسط کمیته امداد و بهزیستی و ارائه وام‌های ارزان قیمت و قرض الحسنه به مردم روستا از جمله دستورات استاندار خراسان رضوی در این بازدید بود.

استاندار خراسان رضوی پس از این بازدید در جمع اهالی محمدآباد دیگر روستای شهرستان چناران حضور یافت و با مردم این منطقه نیز گفت‌وگو کرد.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کمک به دهیاری روستای محمدآباد به منظور انجام اقدامات عام المنفعه، ارائه تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغال‌زایی، تامین اراضی برای ساخت مسکن و آسفالت معابر، از جمله دستورات معتمدیان برای حل مشکلات این روستا بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها چناران استاندار خراسان رضوی شهرستان چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی