Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:15:47 GMT

روستایی: برخلاف میلم، خداحافظ پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۳۹۶

روستایی: برخلاف میلم، خداحافظ پرسپولیس!

مهاجم پرسپولیس به طور رسمی از این باشگاه جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی مهاجم پرسپولیس که در لیگ بیستم به طور قرضی در پیکان بازی کرد، طی روزهای گذشته جلساتی را با مسئولان باشگاه سرخ‌پوش پایتخت داشت. روستایی در نهایت امروز با دریافت رضایت‌نامه اش از پرسپولیس جدا شد و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روستایی امروز بعد از جدایی از پرسپولیس در اینستاگرامش نوشت: «سلام به تمام هواداران محترم باشگاه پرسپولیس؛ طی این چند فصل حضور در این خیلی چیزها از شما و هم‌تیمی‌ها و کادرفنی محترم یاد گرفتم ولی متاسفانه بازی‌های فضای مجازی، احترام های کاذب  به بعضی اشخاص، صمیمیت‌های بی‌مورد با برخی و اینکه اهل مصاحبه و ... نبودم کار دستم داد.»


وی افزود: «در مجموع اتفاق‌هایی افتاد که مجبور به جدایی شوم. آرزوی موفقیت برای شما هواداران عزیز و باشگاه بزرگ پرسپولیس. یا حق.»


روستایی از برخی تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارد و قرار است به زودی با تیم جدیدش قرارداد ببندد.

پیکان پرسپولیس تهران امیر روستایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان پرسپولیس تهران امیر روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!