Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@07:14:29 GMT

ستاره جوان بارسا در آستانه جدایی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۴۰۲

ستاره جوان بارسا در آستانه جدایی

ترافیک بازیکنان بیش از همه در خط میانی بارسلونا احساس می شود تا آنجا که باعث شده تا کومان دست به فروش برخی از بازیکنان جوانش بزند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، از بین همه بازیکنانی که رونالد کومان می‌خواهد تابستان امسال آنها را بفروشد، ریکی پویج بدون شک اولویت اول بوده و مربی هلندی ظاهراً هیچ تمایلی به استفاده از ستاره جوان و جویای نام بارسلونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویج که از اعضای آکادمی بارسلونا محسوب می‌شود از سه بازی ابتدایی بارسلونا در این فصل از رقابت‌های لالیگا حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است، چرا که سرمربی آبی و اناری‌ها با صراحت اعلام کرده است که این بازیکن جایی در برنامه‌هایش ندارد.

با توجه به اتفاقاتی که تا این لحظه رقم خورده، شروع فصل آتی برای ریکی پویج قرار است با شرایط سختی همراه باشد. او اگرچه در فصل گذشته ۲۴ بازی انجام داد، اما در مجموع فقط ۶۰۰ دقیقه در زمین حضور داشت و به هیچ عنوان نتوانست کومان را برای متقاعد کند.

با توجه به ترافیک بالای بازیکنان خط میانی بارسلونا از جمله سرجیو بوسکتس، فرنکی دی یونگ و پدری که همگی نیز جز بازیکنان ثابت بارسلونا محسوب می‌شوند، دور از انتظار نیست که کومان تمایلی به استفاده از پویج نداشته باشد و ترجیح دهد این بازیکن را به فروش برساند.

با این حال، پویج حتی به عنوان یک گزینه جایگزین نیز در نظر گرفته نمی‌شود و بازیکنانی همچون سرجی روبرتو و گاوی در ترکیب این تیم حضور دارند که انتخاب‌های بعدی رونالد کومان محسوب می‌شوند.

ریکی پویج علی رغم شرایط دشوارش با کومان هنوز مصمم است در باشگاهی که از کودکی در آن حضور داشته، بماند. با این حال اگر او تصمیم بگیرد که مسیرش را جایی غیر از کاتالونیا ادامه دهد، باید خیلی سریع تصمیم بگیرد تا شاید بتواند در جایی دیگر شانس خود را برای پیشرفت و تبدیل شدن به یک ستاره امتحان کند.

کد خبر 518525

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا بارسلون اسپانیا هافبک تیم بارسلونا سرمربی بارسلونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد که هیچ تضمینی برای ماندنش در این تیم برای فصل آینده وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ برونو فرناندز با اظهارنظری غیرمنتظره که اشاره‌ای غیرمستقیم به احتمال خروجش از اولدترافورد داشت، هواداران منچستریونایتد را غافلگیر کرد.

فرناندز 29 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در 5 فصل حضورش در این تیم و موفق‌ترین خرید قرمزهای منچستر از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 بوده است. با این وجود در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیراجرایی جدید باشگاه جیم رتکلیف، آماده فروش تمام بازیکنان منچستریونایتد به استثنای سه بازیکن است که فرناندز در میان آنها جایی ندارد. گویا این خبر به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیامده است.

هافبک پیشین اسپورتینگ لیسبون در گفت‌و‌گویی با شبکه DAZN به نوعی فاش کرد که دیگر دل و قلبش با شیاطین سرخ نیست و ممکن است پس از یورو 2024 از این تیم جدا شود. او اظهار داشت: مسلماً ماندن یا نماندنم دیگر به من بستگی ندارد، دارد؟ یک بازیکن همیشه باید خودش بخواهد که در یک تیم باشد اما در عین حال باشگاه هم باید او را بخواهد. در حال حاضر من احساس می‌کنم که این خواستن دوطرفه است.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

فرناندز افزود: زیاد به آینده فکر نمی‌کنم، حداقل فعلاً  که فصلی مطلوب را چه از نظر فردی، چه از نظر تیمی سپری نکرده‌ام. راستش را بگویم، اگر مجبور شوم به ادامه ندادن به بازی در لیگ برتر فکر کنم، این اتفاق تا بعد از یورو رخ نخواهد داد؛ چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکز مرا از فینال جام حذفی و یورو بردارد و این‌ها مهمترین اهداف من در حال حاضر هستند.

فرناندز ماه ژانویه سال 2020 با قراردادی که رقم نهایی آن به 68 میلیون پوند رسید به من‌یونایتد پیوست و دو سال دیگر از قراردادش با این تیم باقیست، ضمن اینکه باشگاه این اختیار را دارد که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال از زمان سپرده شدن امور فوتبالی باشگاه به جیم رتکلیف برنامه‌های مربوط به نقل و انتقالات دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. فرناندز در فصل جاری 45 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در آنها 15 گل زده و 11 پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان بسیار محبوب نزد هواداران منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی