Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:28:17 GMT

نشست ۳ روزه شورای رهبری طالبان در قندهار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۴۸۸

نشست ۳ روزه شورای رهبری طالبان در قندهار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان امروز با انتشار رشته توئیت‌هایی اعلام کرد: رهبران ارشد طالبان در جلسه ای که در (ولایت) قندهار برگزار کردند، موضوعاتی از جمله «تشیکل دولت اسلامی» را مورد بحث قرار دادند.

سخنگوی طالبان در این خصوص افزود: در نشست ۳ روزه ای که به ریاست ملا هبت‌الله آخوندزاده رهبر طالبان از روز شنبه گذشته تا روز دوشنبه ادامه داشت، پیرامون مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی فعلی کشور تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح الله مجاهد همچنین اضافه کرد: در این نشست پیرامون وضعیت امنیتی، نظم اداری، شفافیت، حفاظت از کالاها، خزانه داری و نیز مردم صحبت شده و تصمیماتی هم در این باره اتخاذ شد.

وی در ادامه نوشت: همچنین رایزنی های لازم در مورد تشکیل دولت اسلامی و کابینه جدید در کشور انجام شد. رهبر طالبان در پایان این نشست دستورات جامعی را به اعضای شورا داد و همه آنها را از مسئولیت های خود آگاه کرد.

کد خبر 5294035

منبع: مهر

کلیدواژه: ذبیح الله مجاهد افغانستان طالبان افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان فرودگاه کابل رژیم صهیونیستی فلسطین طالبان افغانستان ایران روسیه انفجار تروریستی جو بایدن ترکیه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند