Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به احتمال وقوع زمین‌لرزه بزرگ در پایتخت گفت: ۵۰ درصد بیمارستان‌های تهران عمر بالای ۶۰ سال دارند و باید اقدامات لازم جهت نوسازی آن‌ها و رفع مشکل بافت فرسوده انجام داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش رضا کرمی‌محمدی مدیرکل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار داشت: ۵۰ درصد بیمارستان‌های تهران بیش از ۶۰ سال سن دارند که حتما باید نوسازی آن‌ها در دستور کار قرار گیرد البته مشکل این موضوعات همیشه بودجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های بالای ۴۰ سال در خیابان‌های انقلاب و شریعتی زیاد است، گفت: هیچ وقت سازمان مدیریت بحران تاریخ انقضای این ساختمان‌ها را اعلام نکرده تا تخریب شوند و از آنجایی که زمین‌لرزه پایتخت را تهدید می‌کند باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران درباره وقوع زمین‌لرزه‌های گذشته گفت:‌از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸، ۱۱۰۵ زمین‌لرزه به بزرگی ۵.۲ ریشتر به وقوع پیوسته است که حدود ۹۹ زمین‌لرزه در سال می‌شود.

وی گفت:‌از سال ۷۴۳ میلادی تا ۲۰۱۸ نیز ۱۵ زمین‌لرزه ۶ ریشتری در شعاع ۱۵۰ کیلومتری تهران داشته‌ایم که در واقع هر ۸۵ سال یک زمین‌لرزه بالای ۶ ریشتر بوده است لذا تقریبا در سال ۲۰۹۰ احتمال وقوع زمین‌لرزه ۶ ریشتری است.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌همچنین اگر زمین‌لرزه‌های بالای ۵.۷ ریشتر را در نظر بگیریم دوره بازگشت آن ۱۵۹ سال می‌شود و از این زمان حتی ۳۰ سال هم گذشته و به نوعی در وقت اضافه هستیم و باید فکری به حال ساختمان‌های قدیمی و بافت فرسوده در پایتخت باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمارستان سازی شبکه سلامت نظام سلامت عضو شورای شهر تهران زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن

زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک