Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:13:56 GMT

امیر عبداللهیان: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۷۱۲

امیر عبداللهیان: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، گردان گرلیچ رادمان وزیر امور خارجه کرواسی با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت وگو کرد.

در این گفت وگو موضوعات مرتبط با حوزه روابط دوجانبه و همچنین روابط کشورمان با اتحادیه اروپایی نیز مورد گفت وگو وتبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش روابط دوجانبه دوطرف با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه های مختلف در خصوص موافقت نامه های تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری، همکاری های گمرکی و همچنین امضاء موافقتنامه همکاری های فرهنگی بین ایران و کرواسی، گفت وگو و موافقت خود با عملیاتی ساختن توافقات انجام شده را اعلام کردند.

 امیر عبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی همچنین مواضع کشورمان در خصوص مذاکرات وین را تشریح و تاکید کرد: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست و مذاکره باید معطوف به تامین منافع مردم ایران باشد، همچنین آمریکا باید بداند تنها با زبان احترام می تواند با ملت ایران صحبت کند.

برچسب‌ها حسین امیر عبد اللهیان ایالات متحده آمریکا کرواسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کرواسی ایالات متحده آمریکا کرواسی گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

‏وی افزود: پیش از آن رییس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

کد خبر 6088623 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌