Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:13:14 GMT

بیش از ۱۹۰ دستگاه خودروی متخلف در ماکو توقیف شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۷۸۴

بیش از ۱۹۰ دستگاه خودروی متخلف در ماکو توقیف شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی ماکو گفت: بیش از ۱۹۰ دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ حسین شهریار در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه با خودروهای با پلاک مخدوش برخورد جدی می شود اظهار کرد : عوامل انتظامی این شهرستان با اجرای طرح توقیف خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش، بیش از ۱۹۰ دستگاه خودروی متخلف را توقیف کرده و صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودروهاست.

فرماتده انتظامی ماکو اضافه کرد: اجرای این طرح به درخواست مردم و مبارزه با قانون‌شکنان در دستور کار قرار دارد و در طول سال انجام می‌شود.

وی همچنین از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه وسیله نقلیه بدون‌پلاک و پلاک‌مخدوش با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا از تردد اینگونه خودروها در سطح شهرستان به علت ضرر رساندن به جان و مال شهروندان جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی ماکو تاکید کرد: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

به گزارش ایسنا، طرح توقیف خودروهای بدون پلاک، پلاک مخدوش و دارای شیشه دودی در ماکو همچنان دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پلاک مخدوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود