Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:13:40 GMT

سون هیونگ مین؛ آماده جدال با عراق (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۴۸۶۸

ستاره های لژیونر تیم ملی کره جنوبی خود را برای دیدار مقابل عراق به اردوی این تیم رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام امروز به اردوی تیم ملی کره جنوبی برای رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی قطر محلق شد. دو بازیکن دیگر شاغل در اروپا در ترکیب کره جنوبی به نام های هی چان هوانگ از ولورهمپتون و اوی جو هوانگ از بوردو نیز به جمع شاگردان پائولو بنتو اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی کره جنوبی بازی های خود در مرحله مقدماتی را با دیدار مقابل عراق در ساعت 20 در روز دوم سپتامبر و در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز می کند. در ادامه آنها در تاریخ هفت سپتامبر در ورزشگاه جام جهانی سوون به مصاف لبنان می روند. سون هیونگ مین و دیگر ستاره های جدید الورود کره جنوبی قبل از ورود به کمپ پاجو توسط مرکز بهداشت عمومی این کمپ معاینه شده و تست کرونا نیز دادند.

 

سون هیونگ مین در مصاحبه ای ویدئویی با فدراسیون فوتبال کره گفت: "مرحله نهایی مقدماتی ماجراجویی بسیار سختی خواهد بود، اما بازیکنان فعلی تیم ملی کره جنوبی مصمم به کسب موفقیت بوده و می دانند که رسیدن به این هدف چقدر اهمیت دارد. می خواهم به شما بگویم که ما نیاز به حمایت همه هواداران خود داریم. بعد از اضافه شدن به اردوی تیم ملی پس از مدت ها، تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهم."

 

کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی سون هیونگ مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!

در دیدار گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • وضعیت ورزشگاه وطنی قبل از جدال سرنوشت ساز / فیلم
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • گل سون هیونگ مین به لیورپول (لیورپول 4-2 تاتنهام)
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی