Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه با توجه به نیاز بیشتر به مردم این شهرستان به واکسیناسیون در پیک پنجم کرونا در پردیس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، سردار احمد ذوالقدر در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: در دو هفته گذشته بنابر تدبیر فرمانده کل سپاه پاسداران تمام ظرفیت سپاه استان تهران در خدمت واکسیناسیون کرونا قرار گرفت و با شعار هر هفته یک رسالت آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون است و در هفته آینده نیز آمادگی راه‌اندازی 2 مرکز وجود دارد که با همکاری اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: در برخی شهرستان‌ها نیاز به ایجاد مراکز جدید نبود و در برخی شهرستان‌ها تنها نیاز به نیروهای واکسیناتور و انتظامات وجود داشت که در اولین فرصت انجام شد.

ذوالقدر ابراز داشت: سپاه استان تهران آمادگی دارد تا در ادامه طرح شهید سلیمانی به کمک بیماران، اقشار و اصناف رفته و نیازهای آن‌ها را در زمینه رعایت پروتکل‌ها به منصه ظهور برساند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران آمادگی دارد علاوه بر این 2 مرکز، 4 مرکز واکسیناسیون دیگر نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها در فازهای مختلف راه‌اندازی شود.

در ادامه احمد نادری در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهر بومهن توسط سپاه به خبرنگاران با تقدیر از حضور مستمر سپاه، بسیج، شبکه بهداشت و درمان در صحنه کارزار بیماری کرونا، اظهار داشت: با همکاری و مساعدت دستگاه‌های یاد شده پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان پردیس و سایر شهرستان‌های استان تهران رو به افزایش است.

وی افزود: تسهیل گری برای ساخت واکسن و واردات آن در پیک پنجم کرونا در دستورکار مجمع نمایندگان و همکاران ما در کمیسیون بهداشت و درمان قرار گرفته است.

افتتاح 7 پروژه عمرانی در قرچک؛ مسیر رودخانه "لات آجی" بازسازی شدفاز نخست پروژه 1022واحدی مسکن "مهر ولایت" ارتش در کرمانشاه افتتاح شد1000 میلیارد تومان پروژه عمرانی استان بوشهر در هفته دولت افتتاح شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: کل جهان درگیر بیماری کرونا شده و نوعی از جامعه خطر شکل گرفته است و در این شرایط همه ما باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مشارکت در واکسیناسیون از این شرایط به سلامت گذر کنیم.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تجمیعی واکسیناسیون استان تهران راه اندازی شهرستان ها افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی