Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نوجوانان ایران با غلبه بر آرژانتین به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد و حریف لهستان در مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال، در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی که امروز به میزبانی سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شد، نوجوانان ایران میزبان آرژانتین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم درحالی مقابل هم صف‌آرایی کردند که شاگردان مسعود آرمات مرحله گروهی را با ۳ برد و یک باخت و ایستادن در رده دوم گروه A تمام کرده بودند تا در یک‌شانزده نهایی هم با غلبه سه امتیازی مقابل جمهوری چک راهی یک‌چهارم شوند.

در طرف مقابل آرژانتین که کارنامه‌ای از سه عنوان مشترک سومی در سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و البته مقام نایب قهرمانی سال ۲۰۱۵ را در کارنامه دارد در این دوره از رقابت‌ها موفق به صدرنشینی گروه D با ۴ پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی شد و با از پیش رو برداشتن تایلند، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

تقابل ایران و آرژانتین اما با شروع بسیار خوب نوجوانان کشورمان در ست اول آغاز شد و شاگردان پابلو ریکو هرچند که گام به گام پیش آمدند اما درنهایت در امتیاز ۲۵ بر ۲۱ متوقف شدند تا ست به سود ایران تمام شود.

در ست دوم علی‌رغم بازی نزدیک ایران مقابل حریف این آرژانتین بود که به امتیاز ۲۶ بر ۲۴ رسید تا در ست سوم جبران مافات کند و با کسب امتیاز ۲۵ بر ۱۹ بازی را به ست چهارم بکشاند.

چهارمین ست بازی با اختلاف امتیاز بالا برای ایران همراه بود به طوری که فاصله تا امتیاز ۲۰ بر ۸ به سود ایران پیش رفت و آرژانتین به زحمت و در امتیاز ۱۰ بر ۲۳ توانست امتیازاتش را از تک رقمی بودن خارج کند. درنهایت ایران با کسب امتیاز ۲۵ بر ۱۱ بازی برد حریف لهستان در مرحله نیمه‌نهایی شد.

مسعود آرمات درآغاز بازی از ترکیب اولیه یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، عرشیا به‌نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) استفاده کرد.

برای آرژانتین هم جیولیانو تورسیتو، ناهیل کاستیلو، ایمانوئل سالازار، ایزکوئیل واسکز، ناهیل گارسیا، لوکاس کونده و مانوئل البرچ (لیبرو) بازی را استارت زدند.

ایران با ۲ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۲ مدال برنز در رتبه سوم پرافتخارترین تیم‌های والیبال نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان قرار دارد.
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که از دوم شهریورماه با حضور ۱۸ تیم آغاز شده است، روز پنج‌شنبه هفته جاری به پایان می‌رسد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: والیبال مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

توپچی‌‌های لندن با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم نهم جدول رده‌بندی، به پیشتازی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

آرسنال با وجود موجی از حملات پی در پی تا آخرین دقیقه نیمه نخست نتوانست دروازه حریف را باز کند اما در نهایت خطای پنالتی دروازه‌بان بورنموث روی کای هاورتس این فرصت را در اختیار بوکایو ساکا قرار داد تا در چهل‌و‌پنجمین دقیقه قفل دروازه‌ها را بشکند.

گل دوم توپچی‌ها اما در جریان مسابقه و روی یک کار تیمی زیبا در دقیقه 70 توسط لئاندرو تروسار رقم خورد تا خیال میکل آرتتا و شاگردانش از بابت کسب پیروزی آسوده‌‌تر شود. در ادامه هر یک از دو تیم گلزنی کردند که VAR آنها را مردود کرد، اما این اتفاق توپچی‌ها را از زدن گل بعدی مأیوس نکرد و آنها در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط دکلان رایس تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کردند.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

 

با این نتیجه بیست‌و‌ششمین پیروزی آرسنالی‌ها رقم خورد و آنها با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی رده دومی، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به چهار امتیاز افزایش دادند. سیتی اما امشب در صورت کسب پیروزی خانگی برابر ولورهمپتون می‌تواند فاصله را دوباره با یک امتیاز کاهش دهد. این بازی از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به جز این مسابقه، سه بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنتفورد - فولام
برنلی - نیوکاسل
شفیلدیونایتد - ناتینگهام فارست

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال 83 امتیازی و منچسترسیتی 79 امتیازی، لیورپول با 75 امتیاز در رده سوم است و استون‌ویلا 67 امتیازی هم در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران