Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات والیبال نشسته و چند رشته دیگر در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

در ادامه تصاویر منتخب روز پنجم پارالمپیک ۲۰۲۰ را می توانید مشاهده کنید.

ساره جوانمردی با شکستن رکورد جهانی طلایی شد

ساره جوانمردی در فینال تپانچه بادی ۱۰ متر با ثبت رکورد جدیدی برای پارالمپیک و جهان به مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منشازاده از صعود به یک چهارم نهایی بازماند

علی سینا منشازاده در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی، از ساعت ۵:۰۴ صبح به مصاف «جیری فورسبرگ» از فنلاند رفت و با قبول شکست ۱۴۵ بر ۱۴۳ از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.

متقیان نخستین مدال طلای بانوان کاروان سردار دل‌ها را دشت کرد

هاشمیه متقیان ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در مسابقات پارالمپیک در کلاس f۵۶ با ثبت رکورد ۲۴.۵۰ صاحب گردن آویز طلا شد.

مدال طلای دوچرخه سواری تایم تریل H ۲ مردان به اسپانیا رسید

سرجیو گاروته مونوز اسپانیایی در رقابتی نزدیک موفق شد با اختلاف ۰.۲۶ ثانیه بر لوکا مازونه از ایتالیا غلبه کند و مدال طلای دوچرخه سواری تایم تریل H ۲ مردان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را به دست آورد. مونوز با زمان ۳۱:۲۳.۵۳ به قهرمانی رسید و مازونه با زمان ۳۱:۲۳.۷۹ صاحب مدال نقره شد. فلورین جوانی فرانسوی نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

بیابانی به مدال نقره رسید

رمضان بیابانی ملی پوش تیراندازی کشورمان در مسابقات کامپوند انفرادی پارالمپیک توکیو و در دیدار نهایی برابر حریف خود از کشور چین قرار گرفت و در پایان برابر رقیب خود با امتیاز ۱۴۷ بر ۱۴۳ شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

مدال طلای پرتاب وزنه F ۳۴ زنان پارالمپیک هم به چین رسید

زو لیجوان از چین با پرتابی ۹.۱۹ متری رکورد جهانی که متعلق به خود بود را شکست و مدال طلای پرتاب وزنه F ۳۴ پارالمپیک را به دست آورد. این چهارمین قهرمانی او در ادوار پارالمپیک و دومین قهرمانی در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ است. لوسینا کورنوبیس از لهستان با پرتاب ۸.۶۰ متری مدال نقره را از آن خود کرد و سعیدا آمودی از مراکش نیز با پرتاب ۸.۲۱ متری صاحب مدال برنز شد.

صعود تیم ملی والیبال نشسته به نیمه نهایی

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با پیروزی مقابل چین به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پارالمپیک توکیو صعود کرد.

بریتانیا قهرمان مسابقات دوچرخه سواری C۳ پارالمپیک توکیو شد

بنجامین واتسون دوچرخه سوار پارالمپیکی تیم ملی بریتانیا توانست با زمان ۳۵:۰۰:۸۲ نفر اول شود و مقام نخست را کسب کند. نماینده‌های تیم ملی آلمان توانستند دوم و سوم شوند و مدال‌های نقره و برنز را به خودشان اختصاص دهند.

حرکت جوانمردانه «ساره جوانمردی» در مراسم اهدای مدال

در مراسم اهدای مدال ساره جوانمردی پاراتیرانداز طلایی ایران با خم کردن زانو‌ها سعی در هم‌ردیف شدن با رقبای ویلچرنشین خود داشت.

ماجونکه در دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی زنان T۱-۲ طلا گرفت

یانا ماجونکه آلمانی در دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی زنان T۱-۲ پارالمپیک توکیو با طی مسافت ۱۶ کیلومتری در زمان ۳۶:۰۶.۱۷ به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلا را کسب کرد. کارول کوک استرالیایی صاحب مدال نقره شد و پس از آن آنجلیکا درئوک کیسر از آلمان به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید

تصاویر پارالمپیک ۲۰۲۰/ درخشش ورزشکاران ایرانی در روز ششم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ دوچرخه سواری تایم تریل پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ ساره جوانمردی مدال نقره مدال طلای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم معزی گفت: در کمتر از ۵ روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است و از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم، زیرا بدون شک این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که ۴ مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معزی ادامه داد: از همه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و همه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی، مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص می‌گوید: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم، با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد.  

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان