Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار"احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با جانباز ۱۰۰ درصد ناجا "غلامعلی رحیمی" در ستاد فرماندهی دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی وام دار خون پاک شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و پایمردی و استقامت آزادگان است، گفت: رسیدگی به امور جانبازان از افتخارات نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این بزرگواران و خانواده‌های گرانقدرشان با تحمل مشکلات و با استعانت از درگاه حق تعالی موجب عزت و سربلندی کشور شدند که پلیس به وجود چنین عزیزانی می‌بالد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان صبر و استقامت در این خانواده‌ها را نعمتی الهی دانست و گفت: در سایه‌ی از خود گذشتگی و ایثار گری‌های این عزیزان است که امروز امنیتی پایدار بر جامعه حاکم است.

گفتنی است، "غلامعلی رحیمی" در سال ۸۲ در هنگ مرزی جکیگور بر اثر درگیری با اشرار مسلح از ناحیه نخاعی مجروح و به افتخار جانبازی نائل گردید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان