Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی ملک حسینی در حاشیه نشست هماهنگی مرحله هفتم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اعلام این خبر گفت: پس از انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، که باعث انزجار هم‌استانی‌های عزیز شده بود، سربازان گمنام امام زمان با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اداره کل اطلاعات استان، عامل این اقدام زشت و ذلیلانه، شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وی پس از بازجویی و اقرار صریح به این موضوع، روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج همچنین، با اشاره به بازداشت اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به عربده کشی و ترویج خشونت می‌کردند، هشدار داد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، چشمان تیزبین و دستان قدرتمند حافظان امنیت مردم و فرزندان ملت و انقلاب، اجازه ایجاد ناامنی برای مردم عزیز را نخواهند داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، ملک حسینی با بیان این که ممکن است کسانی، در دام گروهک‌های نفاق اسیر شده و با فریب آنها قصد اقدامی علیه امنیت پایدار داشته باشند، بیان کرد: همت نیروهای امنیتی، انتطامی و قضایی سد راه کج آنها خواهد بود و دیر یا زود پشت میله های زندان از اقدامات خود پشیمان می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار سلیمانی تندیس یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است