Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:39:55 GMT

مشاور وزیر علوم در امور هیأت‌های امنا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۴۴۹

مشاور وزیر علوم در امور هیأت‌های امنا منصوب شد

به گزارش شامگاه سه شنبه وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل با صدور حکمی، مهدی بیات را به عنوان مشاور خود در امور هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه منصوب کرد.

در این پیام انتصاب آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است ضمن هماهنگی با اینجانب و رئیس مرکز هیئت‌های امنا در تمشیت و پیشبرد امور و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های آن مرکز، هماهنگی و همکاری بایسته مبذول کنید. امید است با توکل به خداوند سبحان و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم آن مرکز، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمین راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت محترم و در چارچوب برنامه‌های ارائه‌شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

مهدی بیات متولد سال ۱۳۶۱ دانش‌آموخته رشته شیمی است که سوابقی چون مدیریت فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، مسئول‌دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بوعلی سینا، مدیر پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا، دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان همدان، سرپرستی مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا، دبیر هیات نظارت بر موسسات پژوهشی استان همدان، مدیر مسئول نشریه پژوهش‌های شیمی را در کارنامه کاری خود دارد.
 

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل دولت سیزدهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمدعلی زلفی گل دولت سیزدهم دانشگاه بوعلی سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند