Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:02:51 GMT

جدایی ستاره برزیلی النصر پس از یک خرید جدید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۶۷۷

باشگاه النصر عربستان در روز پایانی بازار نقل و انتقالات عربستان، انسیلمو ده مورایس را از الوحده به خدمت گرفت و پتروس آراخو ستاره برزیلی نیز از این تیم جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر که طی هفته های گذشته با جذب بازیکنان مطرحی دست به تقویت خود زده بود، در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی عربستان، موفق شد تا انسیلمو ده مورایس هافبک دفاعی تیم فوتبال الوحده این کشور را با عقد قراردادی قرضی و یک ساله به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 


این بازیکن 32 ساله که قابلیت بازی در میانه میدان و پست هافبک دفاعی را دارد، سابقه حضور در تیم های جنوا و پالرمو ایتالیا، اینترناسیونال و گرمیو برزیل را در کارنامه داشته و در سال 2018 به الوحده عربستان پیوست. او در این مدت 78 بار برای این تیم به میدان رفت و 14 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل نیز داد.


با پیوستن انسیلمو به النصر، شمار بازیکنان خارجی این تیم عربستانی به 8 نفر رسید. آنها پیش از این 7 بازیکن به نام های وینسنت ابوبکر، عبدالرزاق حمدالله، اندرسون تالیسکا، فونس ماری، جلال الدین ماشاریپوف، پتروس آراخو و بتی مارتینز را در لیست خود داشتند و با پیوستن انسیلمو، شمار آنها به 8 نفر رسید. 

 

 

 

 


از آنجایی که طبق قوانین عربستان هر تیم مجاز به داشتن 7 بازیکن خارجی در لیست خود است، مسئولان النصر باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از فهرست نفرات اصلی خارج می کردند که با تصمیم مانو منزس سرمربی برزیلی این تیم، پتروس آراخو از لیست این تیم پایتخت نشین کنار گذاشته شد.

 

 

 


پتروس که در سال 2018 از سائوپائولو به النصر پیوست، سابقه حضور در رئال بتیس و کورینتیانس را در کارنامه دارد و طی سالهای اخیر همواره یکی از مهره های اصلی این تیم بوده است. این هافبک دفاعی طی 103 دیداری که برای النصر به میدان رفته، 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز داد. پتروس در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر فولاد نیز موفق به گلزنی شده بود.

 


النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 23 شهریور در استادیوم خلیفه دوحه قطر برگزار خواهد شد.

عربستان النصر عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه

دو ستاره تیم هالک بانک بعد از قهرمانی در ترکیه از تیم‌شان خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، فصلی که گذشته برای هالک بانک آنکارا بسیار خوب سپری شد. این تیم نه تنها قهرمان ترکیه شد، بلکه عنوان قهرمانی در جام حذفی ترکیه را نیز به دست آورد. هالک بانک در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا  به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر  لوبه سیویتانوا ایتالیا شکست خورد و مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را در رده چهارم به پایان برد.

بعد از پایان فصل یک زلزله کوچک در این تیم ترکیه‌ای رخ داد و مهمترین بازیکنان هالک بانک جدا شدند. ابتد اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی ایران) از این تیم رفت و در ادامه اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز از تیم خداحافظی کردند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره اصلی تیم قهرمان ترکیه بود. در بسیاری از مسابقات، نتیجه تیم به روحیه و شرایط آمادگی این بازیکن بستگی داشت. با این حال، مهاجم هلندی تصمیم به تغییر تیم گرفت. حدس زده می‌شود که او این بار راهی لیگ ژاپن شود. او در گذشته در لیگ‌های هلند، فرانسه، ایران، ایتالیا و حتی پلاس لیگا بازی کرده است.

اروین انگاپت نیز پیش از این در لیگ های فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران و حتی قطر بازی کرده بود. او قرار است راهی لیگ روسیه شود و باشگاه جدید او لوکوموتیو نووسیبیرسک خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی