Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:12:56 GMT

برادرکشی در حیاط خانه پدری

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۷۵۱

آخرین فرزند یک خانواده 7 نفره که به‌خاطر تقسیم ارث پدری با برادر بزرگترش درگیر شده بود وی را به قتل رساند و فرار کرد.

به ‌گزارش ایران، حدود ساعت یک ظهر هفتمین روز شهریور مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از جنایتی در خانه قدیمی خبر دادند.

با اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه قدیمی در یکی از خیابان‌های اطراف میدان خراسان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌های تیم تحقیق نشان می‌داد جنایت در حیاط خانه دو طبقه قدیمی رخ داده بود و پسر بزرگ خانواده به‌نام شاهین از سوی برادر کوچکش شهریار و با ضربه کارد به قتل رسیده است.

اختلاف بر سر آشپزی

خواهر مقتول در تحقیقات اولیه گفت: من 5 برادر دارم و همراه مادرم در این خانه قدیمی و دو طبقه زندگی می‌کنیم. من و برادرم شهریار که کوچک‌ترین فرزند خانواده است هر کدام در یکی از اتاق‌های طبقه اول زندگی‌ می‌کردیم و مادرم و سه برادر دیگرم در طبقه دوم ساکن بودند.

شاهین برادر بزرگم که به قتل رسیده‌ است گاهی برای آشپزی به آشپزخانه طبقه اول که در گوشه حیاط است می‌آمد اما شهریار همیشه به او اعتراض می‌کرد. امروز هم وقتی شاهین برای آشپزی به آشپزخانه طبقه اول آمد همین مسأله دوباره باعث دعوا و درگیری بین آنها شد. وقتی صدای درگیری را شنیدم از اتاق خارج شدم که دیدم شهریار با عصبانیت چاقویی را از داخل اتاقش برداشت و از پنجره به داخل حیاط پرید و به شاهین ضربه‌ای زد و بعد هم از خانه متواری شد.

درخواست سهم الارث پدری

در حالی که تنها دختر این خانواده مدعی بود انگیزه جنایت بر سر پخت غذا بوده است پسر دیگر خانواده ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت: شهریار می‌خواست خانه را بفروشد و سهم الارثش را بگیرد. اما شاهین مخالف بود. می‌گفت با فروش خانه مشکلمان حل نمی‌شود و با پولی که به هر کدام از ما می‌رسد حتی یک اتاق هم نمی‌توانیم بخریم بنابراین بهتر است در همین خانه بمانیم. اختلاف آنها بر سر تقسیم ارث بود و روز حادثه هم به خاطر همین موضوع باهم اختلاف پیدا کرده و جنایت رقم خورد.

در حالی که خانواده متهم فراری دو انگیزه متفاوت را برای قتل مطرح کردند به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری آخرین فرزند خانواده که متهم به قتل است، ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400 برادرکشی حیاط خانه پدری محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود