Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:00:25 GMT

مرگ مشکوک زن جوانی که هوو داشت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۷۷۵

همزمان با مرگ مشکوک زن جوان در بیمارستان و مشاهده آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن او فرضیه ارتکاب یک جنایت خانوادگی قوت گرفت.

به‌ گزارش ایران، عصر شنبه ۶ شهریور مرد جوانی همسر ۲۳ ساله‌اش به‌نام مینو را برای درمان به بیمارستانی در شهرستان دماوند منتقل کرد. اما وخامت حال زن جوان باعث شد که بیمارستان درخواست انتقال وی با اورژانس هوایی به بیمارستانی در تهران را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب لحظاتی بعد مینو با اورژانس هوایی به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

آثار ضرب و جرح

در حالی که همسر مینو مدعی بود که وی بر اثر خوردن قرص حالش بد شده است اما مدارکی به‌دست آمد که این ادعا را رد می‌کرد.

پزشک بیمارستان هنگام بررسی وضعیت زن جوان متوجه آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن وی شد و احتمال ضربه مغزی بر اثر ایراد صدمه به سرش قوت گرفت.در حالی که تلاش کادر درمان برای نجات زن جوان ادامه داشت، ساعاتی بعد او تسلیم مرگ شد.

با مرگ مینو و با وجود آثار ضرب و شتم روی بدن او، موضوع به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی دستور بازداشت همسر مینو را صادر کرد. مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد: من و همسرم ۹ سال است که باهم ازدواج کرده‌ایم و هیچ اختلافی هم نداشتیم. روز حادثه حالش بد بود و قرص خورد اما ساعتی بعد از خوردن قرص حالش وخیم شد و او را فوراً به بیمارستان منتقل کردم.

در حالی که مرد جوان چنین ادعایی داشت، برادر مینو مدعی شد که دامادشان دروغ می‌گوید و او عامل قتل خواهرش است.

برادر مینو گفت: شوهر خواهرم مدتی است که با زن دیگری ازدواج کرده و برای خواهرم هوو آورده است. ازدواج مجدد او باعث اختلاف و درگیری شدید بین آنها شده است. آثار کبودی و ضرب و شتم روی بدن خواهرم هم جای کتک‌هایی است که شوهرش به او زده است.

اما مرد جوان در مقابل اظهارات برادر همسرش اینبار ادعای دیگری مطرح کرد: آثار کبودی و ضرب و جرح به خاطر درگیری مینو با عموهایش است و من او را کتک نزده‌ام.اما این ادعا نیز از سوی برادر مینو تکذیب شد و گفت: خواهرم هیچ مشکلی با عموهایمان نداشته که بخواهند او را کتک بزنند. شوهرش او را کتک زده و قصد دارد با این اظهارات دروغ خودش را تبرئه کند.

بنابراین به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با مرگ زن جوان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400 مرگ مشکوک زن جوان هوو محرم طالبان محسن رضایی محمد اسلامی وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک اربعین 1400 ضرب و جرح مرد جوان روی بدن زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!