Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  گفت: این بنا‌های ویلایی و مسکونی به صورت غیرمجاز در منطقه کفتر خوصه زیارت ساخته شده بود. 

او افزود: با تخریب این بنا‌ها بیش از سه هزار متر زمین کشاورزی آزاد سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سیدحسینی گفت: ۱۰۰ حکم قطعی قلع و قمع دیگر هم در منطقه زیارت در نوبت اجراست و تا پایان سال به تدریج اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ۲۰۰ پرونده مربوط به ساخت و ساز‌های غیر قانونی این منطقه هم در دادگاه‌های استان در حال رسیدگی است که در صورت قطعی شدن حکم دادگاه، اجرا خواهد شد.

پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بر برخورد قاطعانه با تغییر کاربری اراضی و دست اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی تاکید کرده بود.

انتهای پیام/ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قلع وقمع ساخت و ساز غیرمجاز دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده اظهار داشت: وجود انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی علاوه بر پایمال کردن حقوق مشترکان مجاز و قانونی شرکت آب و فاضلاب، خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه کرده و هزینه‌های زیادی برای شرکت به بار می‌آورد وی افزود: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب همواره در حال پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، براساس قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد