Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق استقلال گفت: با توجه به شرایط مان و لژیونرهایی که داریم خیال مان راحت است اما بهتر بود دیدار تدارکاتی هم برگزار می‌کردیم.

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه اظهار داشت: با شرایطی که فوتبال ما دارد باید به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان خوبی داریم که اکثرا در اروپا توپ می زنند و می توانند برای هر تیمی مفید باشند. ما الان در حساس ترین مقطع فوتبالی هستیم چون در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قرار داریم و باید با آمادگی کامل به مصاف رقبا برویم. متاسفانه تیم ملی تدارکات خوبی نداشته اما رقبای ما در اروپا اردوی تدارکاتی در اروپا برگزار کرده اند. البته ما با توجه به شرایط مان و لژیونرهایی که داریم خیال مان راحت است اما بهتر بود دیدار تدارکاتی داشتیم.

نامجومطلق با انتقاد از نبود بازیهای تدارکاتی برای تیم ملی گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد اما مشکل اصلی ما نبود بازیهای تدارکاتی است. حریفان ایران در چند هفته گذشته بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کردند اما متاسفانه ما تنها یک هفته مانده بازی، یک اردوی داخلی را شروع کرده و بدون آماده سازی کامل می خواهیم به مصاف حریفان برویم. در این مرحله شرایط متفاوت است و رقبای سرسختی مثل کره جنوبی و عربستان داریم که امیدوارم مقابل آنها به مشکل نخوریم. الان لژیونرهای ما در سطح آمادگی خوبی قرار دارند اما باید سازوکاری درنظر گرفته شود که بازیکنان لیگ هم به آمادگی لازم برسند.

مربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار فوتبال ایران، این برنامه آماده سازی برای فوتبال ما اصلا خوب نیست اما با توجه به اینکه شاکله تیم از گذشته حفظ شده باید امیدوار به پیروزی برابر سوریه باشیم. اینکه شاکله تیم ما از بازیکنان لژیونرها است پوئن مثبتی به حساب می آید و بعید می دانم سوریه توان فنی اذیت کردن تیم ملی را ندارد. بازیکنان تیم ملی با توجه به اینکه مدتها کنار یکدیگر بازی کرده اند شناخت خوبی از هم دارند اما انجام بازی های تدارکاتی می تواند برطرف کننده نقاط ضعف و آماده شدن ملی پوشان مان باشد.

نامجومطلق افزود: شاکله اصلی تیم ملی ایران را لژیونرها تشکیل می دهند. اولویت اول با آنان است. آنها بازیکنان حرفه ای شده اند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند و می توانند در هر بازی تاثیرگذار باشند اما بازیکنان داخلی هم آمادگی خوبی دارند و با حضور در تیم ملی می توانند پخته تر و تجربه بیشتری کسب کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی فوتبال سوریه جام جهانی مقدماتی جام جهانی تیم ملی روحی و روانی ایران کره جنوبی عربستان استقلال بازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سوریه مجید نامجومطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد