Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه بارسلونا موافقت کرد که آنتوان گریزمن را برای دو سال به صورت قرضی با آپشن خرید دائمی به اتلتیکومادرید پس بدهد.

رسانه‌های اسپانیایی خبر از جدایی گریزمن داده‌اند که در نوکمپ دوران موفقی نداشت و انتقال پرحاشیه‌ای بی‌سرانجام ماند.

در همین راستا، بارسلونا در حال مذاکره با باشگاه سویا است تا در آخرین لحظات لوک دی‌یونگ مهاجم هلندی این تیم را به خدمت بگیرد تا کاتالان‌ها بیش از پیش هلندی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آنتوان گریزمن آنتوان گریزمن اتلتیکو مادرید بارسلونا خبر ویژه نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران

سرپرست اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در فروردین ماه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلال کاظمی گفت: در بازه زمانی فروردین، بیش از یک میلیون و 400 و یک هزار تن کالا از مازندران به اقصی نقاط کشور ارسال شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشت.

وی افزود: شن و ماسه، سیمان، مرکبات، لبنیات، ذرت دامی، بنزین، نفت گاز، شیر فله عمده کالای جابه‌جا شده در این مدت بود.

کاظمی گفت: در  فروردین سال جاری 110 هزار و 966 فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل کالا استان مازندران صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشت.

سرپرست اداره حمل و نقل کالای مازندران افزود:  142 شرکت حمل ونقل در مازندران فعالیت دارد و 7 انجمن‌ صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل کالا فعال است.

کاظمی با اشاره به فعالیت 13 انجمن صنفی کارگری رانندگان گفت: یک اتحادیه حمل بار  در استان، یک کانون انجمن‌های صنفی کارفرمائی و  یک کانون انجمن‌  صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران
  • کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری