Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:45:18 GMT

فوت 8000 بیمار کرونایی در استان تاکنون

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۶۳۹۰

فوت 8000 بیمار کرونایی در استان تاکنون

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان از فوت ۸ هزار بیمار در استان خوزستان از آغاز شیوع کرونا تاکنون خبر داد.

به گزارش برنا؛ ولی‌اله حیاتی در حاشیه نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان که (۹ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: همچنان میزان مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های خوزستان و موارد بستری بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلیل عمده این مساله، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است. اگر پروتکل‌های بهداشتی به خوبی و دقیق رعایت می‌شد و اجتماعات گسترده شکل نمی‌گرفت، قطعا اکنون با این حجم گسترده بیماری مواجه نمی‌شدیم.

حیاتی گفت: وضعیت خوزستان بسیار شکننده است. در بیمارستان گلستان اهواز حتی تخت‌های ICU قلب در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته و هیچ ظرفیت دیگری باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۸ هزار نفر در خوزستان فوت شده‌اند و در شبانه روز گذشته نیز ۶۲ نفر فوت شدند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان با تاکید بر لزوم تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: حضور کارکنان در ادارات باید طبق رنگ‌بندی اعمال شود و نظارت بر اصناف نیز باید به صورت ویژه در دستور کار بازرسان باشد.

وی افزود: با وجود تاکید در خصوص سامان‌دهی دست‌فروشان، هنوز دست‌فروشان از سطح شهر اهواز جمع‌آوری نشده‌اند و باید این مساله هر چه سریع‌تر از سوی فرمانداری اهواز پیگیری شود و به سرانجام برسد. نمی‌شود برای اصناف محدودیت اعمال شود اما دست‌فروشان به فعالیت خود ادامه دهند.

حیاتی گفت: از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها نیز بازدید می‌شود و بانک‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند پلمب می‌شوند.

وی با اشاره به تاثیرات اجرای طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: طرح شهید سلیمانی در شناسایی بیماران بسیار مفید است بنابراین باید مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد هر چه سریع‌تر برطرف شود. با توجه به اینکه در آستانه فعالیت مدارس هستیم، واکسیناسیون معلمان نیز باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت: سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خصوص تامین امکانات درمانی و پزشکی کمک‌های خوبی داشتند به گونه‌ای که اکنون از نظر تخت و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز کمبودی در استان خوزستان نداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان قلب واکسیناسیون سپاه پاسداران استان خوزستان کرونا کرونا در خوزستان کرونا در استانها پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پرونده در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: مأموران سازمان اطلاعات فراجا محموله سوخت قاچاق را از یک دستگاه خودروی تک کشنده کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: شعبه به دلیل ارائه ندادن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز، دانسته و علاوه بر ضبط سوخت قاچاق، متهم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لقمانی افزود: همچنین پرونده یک واحد صنف قصابی به دلیل گران فروشی در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج بررسی شد که شعبه با بررسی و شواهد و مستندات پرونده و با احراز تخلف علاوه بر نصب پارچه بر سر درب واحد، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال محکوم کرد و با قطعیت رأی صادره پرونده تخلف به اجرای احکام تعزیرات یاسوج ارجاع و با وصول جریمه مختومه شد.

وی اظهار داشت: پیشگیری از تخلفات اقتصادی و پایش بازار همواره در اولویت بوده و بدون هیچ گونه اغماضی در این زمینه ورود می‌شود.

کد خبر 6092008

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود