Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رویداد ایده‌ شو در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با حضور شش تیم برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان به کارفرمایی وزارت ورزش و جوانان، سومین رویداد ایده شو توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد که به‌صورت حضوری و مجازی باحضور داوران و اعضای شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری مرکز، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، معاون امور پارک‌ها، مراکز رشد و منش سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی برگزار شد.

تعداد 11 ایده در سه زمینهٔ گردشگری، فناوری اطلاعات و کسب و کار بادام توسط صاحبان ایده ارائه شد و باتوجه به استقرار شش ایده در قالب شش تیم در فاز ترویج و نوآوری طرح در مرکز، در فاز شتاب‌دهی نیز باید چهار ایده از بین 11 ایدۀ ارائه شده بر اساس فرم‌های داوری، انتخاب شده و پس از تأیید شورای پذیرش در مرکز، استقرار پیدا کنند.

لازم به ذکر است; که برای ایده‌های اول تا چهارم جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی مركز رشد چهارمحال و بختیاری شتاب دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان از تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی چهارمحال و بختیاری با اعتباری بیش از ۴۹ میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود: حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی استان به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی و مصرفی حوزه‌های امتحانی مجهز شده است.

امیریان اضافه کرد: بیش از ۳۱ میلیارد ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات تملک داریی، پنج میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات فصل پنج و ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی هزینه شد.

بیشتر بخوانید

شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی

به گفته وی، سابقه تحصیلی و برگزاری امتحانات نهایی تاثیر مهم و موثری در ضرایب کنکور دارد که امسال ضریب امتحانات نهایی ۵۰ درصد است و از سال آینده ۶۰ درصد خواهد شد.

امیریان ادامه داد: جان‌مایه و محوریت امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی این است که همه چیز کتاب است و کتاب درسی خود آموزش و پرورش محوریت است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود