Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر نوجوان داستان فجیع یک مادرکشی را رقم زد . مادرکشی توسط این نوجوان به خاطر مصرف داروهای اعصاب شناخته شد. مادرکشی وحشتناک توسط پسر17 ساله ای به نام فرزاد انجام شد. فرزاد با مادرکشی زندگی خود را تباه کرد. پسری که در اقدام هولناک مادرکشی کرد، حال از کرده های خود پشیمان است.

به‌ گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یکم شهریور امسال به‌دنبال تماس پسر نوجوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با صدایی لرزان به 110 گفت: من مادرم را خفه کرده‌ام.

پس از این تماس خیلی زود مأموران گشت کلانتری به محل زندگی پسر نوجوان رفتند و وقتی مأموران پلیس وارد آپارتمان شدند پسر نوجوانی به‌نام فرزاد 17ساله در را باز کرد و گفت: من مادرم را کشته‌ام سپس مأموران را به سمت آشپزخانه برد و جسد مادرش را که به پهلو روی زمین افتاده بود، نشان داد.

پسر نوجوان که گریه می‌کرد، گفت: نفهمیدم چه کار کردم حالم خوب نبود انگار دچار توهم شده بودم. مادرم در آشپزخانه سرگرم آشپزی بود که یک دفعه به طرفش رفتم. یک دستمال قرمز رنگ برداشتم و از پشت دور گردنش انداختم و آنقدر کشیدم تا مادرم خفه شد اما وقتی روی زمین افتاد یک دفعه به خودم آمدم. اما دیگر مادرم نفس نمی‌کشید.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت هولناک گفت: چند سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. پدرم معتاد و بیکار بود با این حال حضانت ما به پدرم رسید اما وقتی پدرم دوباره ازدواج کرد من خیلی سرخورده شدم و در 12 سالگی شروع به مصرف مواد مخدر کردم.

بعد از مدتی وقتی بزرگتر شدم چون می‌دانستم مادرم تنها و بی‌پناه است تصمیم گرفتم پیش مادرم برگردم و اعتیادم را ترک کنم تا بتوانم از مادرم حمایت کنم. برای ترک اعتیادم از داروهای اعصاب و روانی که مادرم استفاده می‌کرد می‌خوردم اما این قرص‌ها به من حالت توهم می‌داد و امروز هم به خاطر همین توهم مادرم را کشتم.

به‌ دنبال اعتراف‌های تکان دهنده پسر نوجوان، وی به اداره پلیس آگاهی منتقل شد. به دستور بازپرس کشیک قتل جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. با تکمیل پرونده پسر نوجوان به اتهام قتل به کانون اصلاح و تربیت معرفی شد. همچنین نتایج تست روانی و شخصیتی متهم نشان می‌داد وی دچار اختلال در شخصیت بوده است بدین ترتیب تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

نگاه کارشناس به پرونده مادرکشی پسر نوجوان

فتانه ورمزیار/ کارشناس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران

این پسر نوجوان دوران کودکی خود را در خانواده‌ای، پر تنش گذرانده و شاهد بدرفتاری‌های پدر معتادش با مادر خود بوده است به حدی که مادر دچار بیماری اعصاب شده و داروهای آرامبخش قوی استفاده می‌کرده است.

فرزاد در دوران نوجوانی با استقلال کاذب و عدم تعامل مثبت و حمایت والدین، به گروه همسالان پیوسته و نتیجه الگو‌گیری از رفتارهای مخرب آنها، آشنایی با مواد مخدر در 12 سالگی و اقدام به مصرف زودهنگام آنها ( گل، حشیش و بنگ) و رفتارهای ضد اجتماعی (تتو در نواحی دست، پا و اطراف چشم) بوده است.

پس از جدایی پدر و مادرش حضانت بچه‌ها به پدر سپرده می‌شود و او نیز بلافاصله با زن دیگری ازدواج می‌کند و فرزندان شاهد رفتارهای محبت آمیز، عاطفی و حمایت مالی پدر نسبت به‌همسر جدید بودند و او را با بدبختی‌های مادر مقایسه می‌کنند.

در نتیجه فرزاد برای جبران خلأهای مادر از سوی پدر تصمیم به ترک پدر و رفتن نزد مادر می‌گیرد.

 این بار فرزاد که مادر را تنها و بدون حامی می‌بیند اقدام به ترک مواد می‌کند تا با پیدا کردن کار از مادرش حمایت کند. اما فرزاد برای ترک آسان و بدون درد از داروهای اعصاب و روان مادرش استفاده می‌کند که دچار توهم ناشی از دارو شده و این جنایت فجیع را رقم می‌زند.

در این پرونده می‌بینیم که مشکلات این پسر ریشه در کودکی او دارد و اختلافات پدر و مادرش، بی‌توجهی به وضعیت تربیتی و اخلاقی فرزندان و معاشرت با دوستان ناباب از عوامل اصلی تباهی این خانواده بوده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث مادرکشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی در استادیوم بازیگران زن معروف کرونا بهاره رهنما بازیگران دنیا جهانبخت در اینستاگرام پسر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: ایسنا

tags # قتل ، قتل خانوادگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت