Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:02:41 GMT

بیر، ایکی، اوچ/سونامی در تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۷۰۱۰

بیر، ایکی، اوچ/سونامی در تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتور در برنامه موج فوتبال شبکه سهند در مورد غیبت اکبر ایمانی در تمرینات این تیم گفت: ایمانی از وی اجازه گرفته است.

پیش از این شنیده می‌شد که اکبر ایمانی در تمدید قرارداد خود با تراکتور به مشکل برخورده است.

اما سه‌شنبه روزی ملتهبی برای باشگاه تراکتور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز از استوری اکبر ایمانی در ساعت 6 عصر آغاز شد. وی در این پست خود عنوان کرده بود: من خیلی سعی کردم بمانم، ولی متاسفانه به روی خودم گفتن تو رو نمی‌خواهیم. اگر جای دیگری پیشنهاد داری ما هم کمکت می کنیم که بری/ یاشاسین تراکتور- خداحافظ

حدود یک ساعت بعد باشگاه تراکتور به استوری اکبر ایمانی واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه باشگاه تراکتور به شرح زیر بود:

اکبر ایمانی که در نیم فصل لیگ هجدهم با عقد قراردادی ۵ ساله به جمع سرخپوشان دیار آذربایجان پیوسته بود، برای فصل آینده خواستار افزایش مجدد مبلغ قرارداد خود به صورت نامعقول شده است.

این خواسته در حالی مطرح شده که قرارداد این بازیکن در فصل گذشته مبلغ 900 میلیون تومان بود، در نیم فصل به سه میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش یافت. در همین راستا قرارداد این بازیکن برای فصل پیش رو( ۱۴۰۱-۱۴۰۰) نیز چهار میلیارد تومان منعقد شد.

با این حال، اکبر ایمانی برای لیگ بیست و یکم، خواستار مبلغ هفت میلیارد تومان شده و به باشگاه اعلام کرده است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، در تمرینات شرکت نخواهد کرد. او در روزهای اخیر در تمرینات غیبت غیر موجه داشته و حاضر به حضور در تمرینات نشده است.

ظهر امروز (سه‌شنبه) طی آخرین جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاون ورزشی و فرهنگی باشگاه و همچنین فراز کمالوند برگزار شد، علیرغم تاکید باشگاه بر حفظ اکبر ایمانی، این بازیکن بار دیگر بر خواسته خود اصرار کرده و اعلام نمود که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، به همکاری خود با باشگاه تراکتور پایان خواهد داد.

اکبر ایمانی سه فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و فراز کمالوند به دلیل جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم، طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که به این بازیکن مرخصی داده است.

حالا جنگ اکبر ایمانی و باشگاه تراکتور به اوج خود رسیده بود

ایمانی دقایقی بعد از اطلاعیه باشگاه تراکتور در استوری عنوان کرد: با هواداران رو راست باشین و بگین کی  منو نمی خواهد.

اما انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی از جزییات مذاکره این بازیکن با تیم تراکتور پرده برداشت.

در فایل صوتی مذاکره بین جمشید نظمی و فراز کمالوند مدیر عامل و سرمربی تراکتور با اکبر ایمانی است.

طبق گفته‌های مطرح شده در این فایل صوتی، قرارداد اولیه اکبر ایمانی با باشگاه در سال اول 500 میلیون بوده که در میانه های فصل با تمدید چند ساله به 3 و نیم میلیارد افزایش و باشگاه برای فصل جدید 20 درصد افزایش و در حدود 4 میلیارد برای این قرارداد این بازیکن در نظر گرفته است.

اما اکبر ایمانی عنوان می‌کند یا قراردادم را به 7 میلیارد تومان افزایش دهید و یا 7 میلیارد می‌دهم که رضایت‌ نامه‌ام را صادر کنید.

این مذاکره در حالی به نتیجه نمی‌رسد که کمالوند به صادق پورحسین هم که در جلسه حضور دارد، می‌گوید: من اکبر را تحت هر شرایط  می‌خواهم.

ایمانی: من را نمی خواهید چرا برابر هواداران قرار می‌دهید

اکبر ایمانی در ساعات پایانی شب لایو از انتفاقات روی داده چند ساعت اخیر گفت: من بعد از شروع تمرینات چند روزی را مرخصی گرفته و بعد از بازگشتم آقای کمالوند گفت روز اول نظرم به تو مثبت بود اما حالا مثبت نیست و کمک می‌کنیم هر باشگاهی که خواستی بروی و برای همین از آن روز در تمرینات تیم حضور نداشتم.

 وی گفت: امروز من را با نقشه به باشگاه کشیده و صدایم را ضبط کردند تا مرا برابر هواداران قرار دهند. در حالی که این فایل صوتی تقطیع‌ و با برنامه ضبط شده و جاهایی که من از تراکتور تعریف کرده و گفتم این تیم بزرگ را با هیچ تیمی عوض نمی‌کنم و به خاطر پول نیامدم، حدف شده است.

اکبر ایمانی گفت: ضبط صدا در جلسه خصوصی جرم است و این کار ناپسندی بود.

بازیکن تیم تراکتور گفت: کمالوند را هیچ تیمی نمی‌خواست و برای همین به تراکتور آمده و تراکتور را هم قهرمان نخواهد کرد و در پایان فصل در مورد قولش هم خواهد گفت بازیکن نداشتم و برای همین نتوانستم نتیجه بگیریم.

وی در بخشی دیگری از لایو خود گفت: من تراکتور را دوست داشتم و به خاطر پول به تراکتور نیامدم و قرارداد من با نفت آبادان یک میلیارد بود که در تراکتور در سال اول نصف شد. با این همه همیشه از علاقه من در تراکتور سو استفاده شده و آخرین بازیکنی که باشگاه با آن تسویه حساب می کند، من هستم.

انتهای پیام/60017

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور فراز کمالوند فایل صوتی کمالوند جمشید نظمی اکبر ایمانی شبکه سهند باشگاه تراکتور تراختور نفت آبادان استوری لایو باشگاه تراکتور اکبر ایمانی فراز کمالوند فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تراکتور به فولاد + فیلم

شجاع خلیل‌زاده با شوت برگردان گل اول تراکتور را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت برگردان خلیل‌زاده از روی ضربه کرنر گل اول تراکتور را رقم زد.

گل اول تراکتور به فولاد کد خبر 751226

دیگر خبرها

  • گل دوم تراکتور به فولاد + فیلم
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند