Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در کنار نگرانی از وقوع پیک ششم، نگرانیم که پیک پنجم مجددا افزایشی شود.

دکتر سید محمد جمالیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اراک تقریبا تکمیل است، افزود: در بیمارستان ولیعصر نیز یک بخش اختصاص یافته است و در واقع در حال حاضر تنها تعدادی تخت در بیمارستان ولیعصر و آیت الله خوانساری باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ بیمار به صورت بستری موقت در حال دریافت خدمات درمانی خود هستند، گفت: یکشنبه هفته جاری به غیر از ساوه و خمین در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی فقط ۷۰۰ مورد بستری داشتیم که از این تعداد ۱۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۴۴۰ بیمار نیز به صورت بستری موقت درمان را دریافت کردند.

جمالیان با تاکید بر اینکه شیب ابتلا در استان همچنان افزایشی است، اما کندتر از هفته‌های گذشته است و هنوز به روند نزولی نرسیده‌ایم، گفت: هنوز پیک پنجم را پشت سر نگداشته ایم و در کنار نگرانی از وقوع پیک ششم، نگرانیم که پیک پنجم مجددا افزایشی شود.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته سفر زیاد بود، مراسماتی برگزار شد که متاسفانه پروتکل‌ها رعایت نشد و درست است که مردم در مرکز شهر از ماسک استفاده می‌کنند، اما در نقاط حاشیه‌ای شهر پروتکل‌ها به خوبی رعایت نمی‌شود و این رفتارها نیز باعث می شوند که شرایط به راحتی تحت کنترل درنیاید، از طرفی ترددهای شبانه و عصرگاهی و ازدحام جمعیت و شلوغی ها تا ۱۲ شب ادامه دارد و چیزی تحت عنوان منع تردد از ساعت ۱۰ شب نمی بینیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران همه باهم علیه کرونا پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشكي اراك استانی اجتماعی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز خیرونا با اتفاقی عجیب و ‏نگران‌کننده همراه شد. خوانپه و یان‌ کوتو بازیکنان این تیم در میانه ‏تمرین به شدت با هم برخورد کردند. شدت برخورد به حدی بود که ‏همه اعضای تیم به شدت نگران سلامتی این دو شده بودند. ‏

باشگاه خیرونا تایید کرد که خوانپه و یان کوتو بعد از این برخورد ‏مستقیما راهی بیمارستان شده‌اند. خیرونا البته گفت با اینکه هر دو ‏بازیکن مصدوم شده‌اند ولی در حال حاضر نگرانی از بابت وضعیت ‏سلامت‌شان برطرف شده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.‏

بر اساس بیانیه منتشر شده از طرف خیرونا، خوانپه با شکستگی ‏استخوان بینی مواجه شده و حدود دو هفته قادر به حضور در میدان ‏نیست. یان کوتو هم به دلیل ضربه شدیدی که به سرش وارد شده ‏مورد معاینه جدی قرار گرفته است. پزشکان به خیرونا اعلام کردند ‏باید در روزهای آینده وضعیت کوتو را دوباره بررسی کنند و به این ‏ترتیب حضور او در بازی بعدی مقابل لاس پالماس در هاله‌ای از ابهام ‏قرار دارد. ‏

یان کوتو، ستاره برزیلی خیرونا، بعد از مرخص شدن از بیمارستان با ‏انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس با این اتفاق ترسناک شوخی ‏کرد. او که ابرویش به‌خاطر برخورد پاره شده نوشت: "آثار جنگ". ‏

دیگر خبرها

  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران