Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عبدالله بحرالعلومی در نشست با هنرمندان شهرستان مشگین شهر گفت: با توجه به جایگاه این شهرستان در عرصه موسیقی تصمیم بر این شده است که جشنواره موسیقی استانی اردبیل در ایام الله دهه فجر در مشگین شهر برگزار شود.

وی اضافه کرد: این شهرستان از لحاظ فرهنگی و هنری دارای ظرفیت‌های ویژه ای است که رشته موسیقی نیز در این میان، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرمندان موسیقی شهرستان مشگین شهر همیشه در عرصه های مختلف استانی و ملی و حتی بین المللی خوش درخشیده اند و هنرمندان این رشته سرآمد بوده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همچنین از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین شهر پس از ۱۸ سال در این شهرستان خبر داد و افزود:با توجه به اینکه تئاتر در شمال استان، بصورت جشنواره منطقه‌ای مغان و با حضور شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و گرمی و همچنین در جنوب استان با عنوان جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال و با حضور شهرستانهای خلخال و کوثر برگزار می‌شود امسال جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین شهر و به نوعی مرکز استان با حضور شهرستانهای سرعین، نیر و نمین برگزار خواهد شد.

بحرالعلومی گفت: رویدادهای فرهنگی و هنری، بعنوان شناسنامه هویتی شناخته می‌شود و به نوعی آبروی یک جامعه است و حل شدن برخی مشکلات و نارسایی های اجتماعی از طریق تأثیرات فرهنگ و هنر خواهد بود و فرهنگ و هنر بعنوان ابزاری مستحکم در این زمینه، عمل خواهد کرد.

وی در خصوص شورای نظارت بر نمایش این شهرستان نیز بیان کرد: در حال حاضر، پنج گروه تئاتری در شهرستان مشگین شهر فعال است و با بررسی‌های انجام شده و در جهت تسریع در اجرای تئاتر در این شهرستان، سعی خواهیم کرد شورای نظارت بر نمایش مشگین شهر نیز تشکیل و بصورت مستقل عمل نمایند.

برچسب‌ها مشگین شهر استان اردبیل تئاتر جشنواره ‌های فجر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر استان اردبیل تئاتر مشگین شهر استان اردبیل تئاتر جشنواره های فجر موسیقی تئاتر منطقه ای مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093882 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است