Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برخی تفکرات کادرفنی و مدیریت برای من قابل قبول نبود و به تیم ذوب‌آهن آمدم.

خبرگزاری میزان - حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیوستن به ذوب‌آهن اظهار داشت: فصل قبل یکسری اتفاقات  که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم رخ داد و مانع پیوستن من به تیم ذوب آهن شد. پس از آن همه دیدند که ذوب‌آهن به چه روزی افتاد و آقایان کار خودشان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل جدید طی صحبت‌هایی که با تارتار داشتم و مشورتی که از برخی دوستان گرفتم در بین چند پیشنهادی که داشتم بار دیگر ذوب‌آهن را انتخاب کرده و به تیمی آمدم که دوستش دارم.

وی با اشاره به این که از مهدی تارتار شناخت کامل دارد ادامه داد: پیش از این در نفت مسجدسلیمان و داماش با تارتار کار کردم و از این مربی شناخت دارم. امیدوارم بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه خوبی برسانیم. این تیم چند فصل است که برای سقوط نکردن مبارزه می‌کند، ولی امیدوارم بتوانیم در فصل پیش رو رتبه تک رقمی خوبی بدست آوریم.

مدافع تیم ذوب‌آهن کار در این تیم را سخت توصیف کرد و گفت: کار سختی در تیم ذوب‌آهن داریم و به سختی‌های این انتخاب واقف هستیم. ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا بوده و اصالت دارد. همه بازیکنان و کادر فنی می‌دانند که راه سختی پیش روی ماست. از این رو باید بیش از پیش تلاش کنیم تا هواداران و مسئولان این باشگاه راضی باشند. امیدوارم در پایان کار بتوانیم این تیم را به جایگاه واقعیش برسانیم. من از یک تیم با شخصیت به تیم باشخصت دیگری آمدم و برای من تغییر خاصی حاصل نشد.

ابراهیمی در مورد دلایل جدایی از تیم فولاد تاکید کرد: قراردادم با تیم فولاد تمام شده بود. البته صحبت‌هایی با گرشاسبی انجام دادم، ولی شرایط به گونه‌ای بود که با وجود این که دوست داشتم در این تیم بمانم، جدا شدم. تفکرات کادر فنی جدید برای من قابل قبول نبود. می‌توان گفت بخشی از این تفکرات مالی بود و در نهایت ادامه همکاری میسر نشد. همین که دوسال خوب در فولاد داشتم و در نهایت به قهرمانی جام حذفی ختم شد برای من راضی کننده است.

وی با اشاره به تغییر و تحولات باشگاه فولاد تاکید کرد: فولاد همیشه فولاد باقی می‌ماند. البته تغییر و تحول زیاد هرگز به نفع هیچ تیمی نیست. امیدوارم موفق باشند، ولی این تغییرات نشانه خیلی چیزهاست. فولاد آنقدر قوی است و آنقدر مهره تاثیر گذار دارد که با جدایی چند نفر آسیب نمی‌بیند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی نکونام دلیل جدایی برخی بازیکنان از فولاد بود؟ گفت: جدایی نکونام بی تاثیر نبود و چند بازیکن به همین دلیل رفتند. البته برخی بازیکنان پیشنهادات خوب داشتند و نه باشگاه و نه نکونام هیچ گاه جلوی پیشرفت یک بازیکن را نمی‌گیرند. چند نفری هم به دلیل جدایی نکونام جدا شدند و چه بسا اگر او می‌ماند آنها هم می‌ماندند.

بیشتر بخوانید: آذری: خدا مرا دوست داشت که امسال مدیرعامل نیستم

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد خوزستان ذوب آهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان ذوب آهن تیم ذوب آهن برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: براساس آمارهای سال گذشته، تست اعتیاد بیش از ۴۰ درصد متکدیان جمع‌آوری شده، مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهار کرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و شش درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است و در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند.

وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

کد خبر 749308

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است