Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت ملک‌نیا با اشاره به اینکه عدم وجود فیلم‌های مخاطب‌پسند باعث شده تا مردم کمتر به سینماها مراجعه کنند تأکید کرد که اگر «چپ راست» هم با «درخت گردو» اکران می‌شد، هر دو فیلم فروش بهتری داشتند.

آیت ملک‌نیا مدیر سالن‌های سینمای موزه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: امروز هیچ یک از اهالی سینما انتظار ندارند که فیلم‌هایشان فروش قبل از کرونا را داشته باشد و در حال حاضر همه تنها به این فکر می‌کنیم که فیلم‌هایی اکران شود تا سینما احیا شود و امیدواریم با واکسیناسیون کامل شاید بتوان پس از جشنواره فیلم فجر امسال انتظار داشت که کم‌کم به شرایط قبل برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌نیا خاطرنشان کرد: اکران فیلم سینمایی «دینامیت» اتفاق مثبتی بود. موضوع فیلم‌هایی که اکران می‌شوند قطعاً بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و در استقبال آثار تأثیر خواهند گذاشت اما به نظر من فروش فیلم‌ها در مناطق مختلف با هم تفاوت دارد و برخی فیلم‌ها در برخی مناطق شهر فروش بیشتری دارد و برخی فیلم‌ها هم در مناطقی خاص مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

او افزود: از نظر من قطعاً از فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان استقبال می‌شود و البته استقبال از این اثر هم باز به مناطق مختلف با فرهنگ‌های مختلف بستگی دارد اما فکر می‌کنم به طور کل فیلم با توجه به موضوعی که دارد و بازیگرانی چون مهران مدیری و پیمان معادی بتواند فروش قابل قبولی در شرایط حاضر داشته باشد.

مدیر سالن‌های سینمای موزه تأکید کرد: امروز ریسک شکست فیلم‌ها برای تهیه‌کننده‌ها و صاحبان آثار به حداقل رسیده است و فیلمسازان با ریسک کمتری می‌توانند به اکران فکر کنند. اولین فیلمی که ریسک اکران را به جان خرید فیلم سینمایی «شنای پروانه» بود که اثری جدی بود و توانست فروش نسبتاً خوبی داشت. به نظر من فیلم‌های خوب و با کیفیت فارغ از بحث ژانر که کمدی باشد یا خیر می‌توانند فروش داشته باشند.

ملک‌نیا در پایان گفت: اگر فیلم سینمایی «چپ راست» که یک فیلم کمدی است همزمان با «درخت گردو» اکران می‌شد قطعاً شرایط بهتری وجود داشت و این دو فیلم می‌توانستند به فروش یکدیگر کمک کنند. ما در سالن‌های سینما کمبودی نداریم و به نظر من مشکل اصلی در عدم وجود فیلم‌های مخاطب‌پسند در سینماها است. به نظر من در این شرایط که صاحبان آثار تمایلی به اکران ندارند بهتر است فیلم‌های خارجی را نیز برای اکران در نظر بگیریم. من فکر می‌کنم فیلم‌های خارجی روز دنیا می‌توانند فروش نسبتاً خوبی داشته باشند و حداقل به سینماها رونق بدهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موزه واکسیناسیون جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی مهران مدیری جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی موزه مهران مدیری واکسیناسیون فیلم سینمایی درخت گردو نظر من ملک نیا فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»