Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ قاسم خشت‌زر فعال اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به استخدام‌های فامیلی، طایفه ای و منطقه‌ای که ۸ سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد موجب بروز نگرانی و کمک به شکاف منطقه‌ای در استان شد این گونه آورده است: نیروهای جریان انقلاب در این خصوص تعلل نکنند و با ارائه مدارک و مستندات به مراجع ذیربط حقوق پایمال شده تعداد بسیار زیادی از فرزندان مظلوم استان را استیفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد داریم روزهایی که عده‌ای با میدان داری فرد یا افراد خاص به ریش مردم استان خندیدند و با استخدام‌ها و بکارگیری‌های آنچنانی و رواج بی انصافی موجب سرخوردگی و ناامیدی خیل عظیمی از جوانان استان شده بودند.

وضعیت اسفناکی که در طول تاریخ استان و شاید ایران بی سابقه بود و البته خوشبختانه محور اصلی این اقدامات تاوان خود را پس دادند اقدامات زشت و ناعادلانه که تا سالهای سال در خاطره و ذهن مردم استان باقی خواهد ماند و دوره سیاه و تاریک را در کهگیلویه و بویراحمد به جای گذاشت.

این اقدامات موجب شد تا شکاف منطقه‌ای در استان که خیرخواهان برای پوشاندن و پر کردن آن سالیان سال زحمت کشیده بودند دوباره سرباز کند لذا وظیفه همه خیرخواهان و معتقدان به عدالت و انصاف و البته نیروهای انقلابی این است که برای جلوگیری از رواج دوباره آن تفکر سیاه و ناعادلانه و معرفی سرشاخه اصلی آن اقدامات و پیگیری از مراجع قضایی یک بار برای همیشه تفکر مردم گریز را از استان بزدایند و آن را جارو و پارو کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان جریان انقلابی کهگیلویه جوانان خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد