Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رضایت‌مندی ۹۰ درصدی مردم شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان صمت جنوب کرمان بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور طی سه ماه از ابتدای خرداد تا اول شهریور سال جاری توانسته ۲ رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.

توکلی تصریح کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در زمینه بررسی شکایات سامانه ۱۲۴ موفق به کسب رتبه ششم و در زمینه نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

 وی رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از حوزه فعالیت های بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان برشمرد و بر آشنایی بیشتر مردم با سامانه ۱۲۴ در راستای احقاق حقوق خود تاکید کرد.

وی گفت: شهروندان هرگونه تخلف گران فروشی، احتکار و کم فروشی را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی این سازمان گزارش کنند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات جیرفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات جیرفت سازمان صمت جنوب کرمان سامانه ۱۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات