Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، مریم اکبری رییس اداره بهزیستی الیگودرز گفت: ۲ دستگاه اکسیژن ساز توسط صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به مراکز توانبخشی شبانه روزی این شهرستان اهدا شد.

مریم اکبری بیان کرد: این دستگاه‌های اکسیژن ساز با هدف حفظ سلامت افراد مستقر در مراکز نگهداری و سالمندان بالای ۵۷ سال به بیماران استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اظهار داشت: از ۱۸ دستگاه سهمیه بهزیستی لرستان ۲ دستگاه به مراکز توانبخشی نگهداری معلولان بالای ۱۴سال طا‌ها و مرکز توانبخشی اعصاب و روان آرامش اهدا شده است.

لرستان به لحاظ شیوع معلولیت رتبه دهم کشور را دارد و هم اکنون ۲۲ هزار نفر معادل ۳۸ درصد جسمی حرکتی، ۸ هزار معلول بینایی، ۱۰ هزار معلول ذهنی، ۶ هزار و ۹۰۰ معلول شنوایی و همچنین پنج هزار نفر معلول اعصاب و روان تحت پوشش سازمان بهزیستی لرستان هستند.

در استان لرستان ۴۵ مرکز روزانه آموزشی توانبخشی،۱۷ مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه و ۱۱مرکز توانبخشی ویزیت در منزل، ۲ مرکز مراقبت در منزل به معلولان خدمات ارائه می‌دهند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی توانبخشی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند