Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت حاد شیوع کرونا در استان قزوین و کشور اظهار کرد: امروز در یک دوره گذار و در سخت‌ترین روزهای پیک کرونا به این دوره گذار برخورد کرده‌ایم و این کار ما را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه عبور از شرایط فعلی نیازمند تقویت ساختار ستاد کرونا است، افزود: مدیریت بحران و پدافند زیستی و قرارگاه‌های مبارزه با بحران هم باید مسئولیت قبول کنند و همه بار مبارزه با این بحران نباید به دوش کادر درمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: طرح‌های بسیج محله‌ای مثل طرح شهید سلیمانی رفع اشکال و با سیستم جدید و قدرتمند با همراهی همه دستگاه‌ها در کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه تست‌های رپید و بیماریابی هوشمند باید افزایش یابد، تصریح کرد: نگاه منطقه‌ای و محله محور خیلی کمک کننده است و نگاه مبتنی بر پاکسازی بیماری باید اجرایی شود.

محمدبیگی عضو تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر شاهد رکورد زنی شیوع و ابتلاء در بین هم استانی‌های عزیزمان در موضوع کرونا هستیم، از این رو مطالبه جدی ما از وزارت بهداشت افزایش سهمیه واکسن استان است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز عنوان کرد: ضرورت دارد سهمیه جذب نیروهای متخصص و تجهیزات درمانی و بیمارستانی استان قزوین نیز افزایش یابد.

وی بیان کرد: در سفر دو روز پیش معاون درمان وزیر بهداشت به قزوین اعتباری معادل ۲۲ میلیارد ریال برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای استان قزوین اختصاص یافت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین در جلسات متعدد و پیگیری‌هایی که داشتیم مقرر شد یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر نیز به زودی به استان قزوین تحویل داده شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با افزایش پیدا کردن سرعت واکسیناسیون و همچنین همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد تغییر وضعیت و مدیریت این بیماری منحوس باشیم.

کد خبر 5294226

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین شیوع کرونا واکسن کرونا کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است