Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با تاکید بر اینکه چهار گروه هدف این چرخه، باید در اخذ کد بورسی خود اقدام کنند، گفت: همه واحد‌های تولیدکننده سیمان که تاکنون موفق به اخذ کد بورسی نشده‌اند، باید ظرف مدت یک هفته در بورس کالا ثبت‌نام و نسبت به عرضه محصولات خود در بورس کالا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 بهترین صنایع بورسی برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت و کوتاه مدت را بشناسید

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت بیان کرد: شرکت‌های بتن‌ساز، موزاییک ساز و همه واحد‌های تولیدی سیمان‌بر دارای پروانه و دیگر مدارک معتبر بهره‌برداری از مراجع ذیربط (سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و ..) که از سیمان به‌عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند، با توجه به ظرفیت پروانه و سیمان مورد نیاز با اخذ معرفی‌نامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان و شهرستان‌ها به بورس کالا مراجعه و ظرف مدت یک هفته در بورس کالا ثبت نام و نسبت به اخذ کد بورسی اقدام کنند.

کشاورز گروه سوم را همه خریداران مجاز پروژه‌های ملی، عمرانی مطرح کرد و گفت: این گروه با اخذ معرفی‌نامه رسمی از معاون عمرانی استان و انبوه‌سازان با اخذ معرفی‌نامه از ادارات کل مسکن و شهرسازی محل اجرای پروژه باید ظرف مدت مذکور نسبت به ثبت نام و اخذ کد بورسی اقدام کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گروه چهارم و آخرین گروه را خریداران مجاز برای مصارف عمومی و مردمی اعلام کرد و اظهار کرد: این گروه شامل عاملان فروش سیمان (که مالک یک واحد صنفی دارای جواز معتبر مصالح فروشی در منطقه‌ای مشخص با دفتر و انبار مناسب هستند و برای عرضه سیمان با رعایت ضوابط اعلام شده از سوی کارخانه فعالیت می‌کنند)، شرکت‌های تعاونی مصالح فروشان (که از فعالیت هماهنگ و منسجم چندین عامل دارای پروانه تشکیل می‌شوند)، اشخاص حقیقی و حقوقی (دارای پروانه مجاز ساختمانی با تعیین میزان سیمان مورد نیاز و متناسب با پیشرفت پروژه) باید ظرف مدت تعیین شده یک هفته ای، در بورس کالا ثبت نام و نسبت به خرید از بورس کالا اقدام کنند.

کشاورز در پایان گفت: پس از اتمام این مهلت هر گونه خرید و عرضه خارج از بورس کالا تخلف محسوب می‌شود و بازرسان سازمان‌های وزارت صمت در صورت مشاهده هر گونه تخلف با این موارد برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس کالا صنعت سیمان اخذ کد بورسی بورس کالا اقدام کنند وزارت صمت ثبت نام ظرف مدت یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری گزارش داد تل آویو یک هفته به حماس مهلت داد تا با پیشنهاد ارائه شده درباره آتش بس و تبادل اسرا موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری نوشت: اسرائیل یک هفته به حماس مهلت داده تا با آتش بس موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند. حماس برای آتش‌بس طولانی مدت تلاش می‌کند و خواهان ضمانت‌هایی از سوی آمریکا درباره احترام اسرائیل به آتش‌بس و عدم نقض آن است.

این مسئولان تأکید کردند: احتمالا حماس پیشنهادی را برای آتش‌بس به عنوان جایگزین پیشنهاد اخیر به جای مخالفت با آن ارائه کند.

به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ در غزه مذاکرات برای آتش‌بس تاکنون به جایی نرسیده است.

اخیرا رژیم صهیونیستی پیشنهادی را درباره آتش‌بس با همکاری مصری‌ها به حماس داده است که به گفته حماس در آن اشاره صریح و واضحی به پایان جنگ نشده است.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و سریع ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه و اجازه تردد آزادانه در منطقه شمال و جنوب تأکید دارد.

از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند، مصر و آمریکا ضمانت‌ها و تعهداتی به حماس درباره عدم بازگشت ارتش صهیونیستی به جنگ بعد از آتش‌بس داده‌اند، اما حماس می‌خواهد ترکیه طرفی در ضمانت‌ها باشد.

به گفته این منابع مصر، آمریکا و قطر طی ساعات اخیر مذاکرات فشرده‌ای برای ارائه پیشنهاداتی موافق با خواسته‌های حماس برای ممانعت از فروپاشی مذاکرات برگزار کرده‌اند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنجشنبه در تماس تلفنی با سرلشکر «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده جنبش حماس برای تکمیل مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های فلسطینی‌ها را برآورده کرده و تجاوزات را متوقف کند، به‌زودی به مصر بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!