Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بالگرد نیروی دریایی آمریکا در جنوب کالیفرنیا در هنگام پرواز معمولی از ناو هواپیمابر در اقیانوس آرام سقوط کرد. خبرگزاری میزان - به گفته مقامات نظامی آمریکا، یک بالگرد نیروی دریایی آمریکا در جنوب کالیفرنیا در حین پرواز معمولی از ناو هواپیمابر در اقیانوس سقوط کرد.    به گزارش «یو اس‌ای تودی»، پس از سقوط بالگرد MH-۶۰S در حوالی ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر (به وقت محلی)، عملیات جستجو و نجات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ناوگان‌های دریایی اقیانوس آرام آمریکا در توییتر اعلام کرد که این حادثه در حدود ۶۰ مایل دریایی از سن دیگو رخ داده است.   به گفته نیروی دریایی، این سانحه در حالی رخ داد که بالگرد در حال انجام عملیات معمول پرواز بود. این بالگرد از روی ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن به پرواز درآمده بود.   عملیات جستجو و نجات با چندین نیروی هوایی و گارد ساحلی و نیروی دریایی ادامه دارد.   هیچ جزییات دیگری تا این لحظه ارائه نشده است.    ادامه مشکلات ناشی از طوفان آیدا با وجود ادامه قطعی برق برای صد‌ها هزار مشترک و گرمای شدید در شهر نیواورلئان در جنوب لوئیزیانا، سه شنبه شب مقررات منع رفت و آمد در منطقه اعلام شد. مقامات هشدار دادند که بهبود وضعیت ناشی از طوفان آیدا ممکن است روز‌ها یا حتی هفته‌ها طول بکشد.   به گفته مقامات محلی تاکنون دست کم ۵ نفر بر اثر این طوفان کشته شده اند و پیش بینی می‌شود تعداد کشته شدگان افزایش یابد.    عملیات‌های امداد و نجات برای امدادرسانی به افرادی که گرفتار شده اند همچنان ادامه دارد.  بیشتر بخوانید: تیراندازی در ۳ ایالت آمریکا با چند کشته و مجروح آمریکا در محاصره آتش سوزی و سیل؛ ۱۸ کشته و شماری ناپدید پیامد‌های این طوفان در نیواورلئان به حدی وخیم شده که شهردار آن مقررات منع آمد و شد در سطح شهر را، که از ساعت ۲۰ آغاز و تا ۶ صبح ادامه دارد، را وضع کرده است.    بیش از یک میلیون مشترک خدمات برق، از جمله بخش عمده‌ای از نیواورلئان، جایی که تمام هشت خط انتقال برق که به شهر انتقال می‌یابد از سرویس خارج شده بود، روز سه شنبه بدون برق باقی ماندند.    تیراندازی در سیاتل پس از آن که شهر سیاتل در ایالت واشنگتن شاهد یک آخر هفته با حوادث تیراندازی زیاد بود، یک تیراندازی دیگر هم در این شهر رخ داد.   بر اثر این حادثه تیراندازی یک جوان ۲۴ ساله هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شد. به گفته شخص تیرانداز، این جوان ۲۴ ساله قصد سرقت از او را داشته و بنابراین فرد تیرانداز به او شلیک کرده بود.   اداره پلیس سیاتل اعلام کرد که طی تعطیلات آخر هفته در این شهر ۶ حادثه تیراندازی گزارش شده است.   مقامات سیاتل در رابطه با موضوع افزایش حوادث تیراندازی در این شهر ابراز نگرانی کرده اند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل اونوفر» معاون فرمانده گردان تیپ ۵ تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با روزنامه "اوکراینسکایا پراودا" گفت که اوکراین به شدت با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی مواجه است.
به گفته وی، پس از اینکه تجهیزاتی صدمه می بیند از قطعات آن برای تعمیر انواع دیگر استفاده می شود.

امروز سه‌شنبه «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092902

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت