Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه تشریح وضعیت تعاونی های استان هرمزگان اظهار داشت: تعداد کل تعاونی ها در استان هرمزگان ۲ هزار و ۹۹۴ واحد است که در این تعاونی ها ۱۴ رشته شامل تعاونی های اعتبار، تامین نیاز تولید کنندگان، چند منظوره، حمل و نقل، خدمات، سهام عدالت، صنعتی، عمرانی، فرش دستباف، مسکن، معدنی، و کشاورزی فعال هستند و خدمات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تعاونی های استان یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۶۶۸ نفر عضو هستند و ۷۷ هزار و ۸۴۶ نفر اشتغال در این مجموعه ها ایجاد شده است همچنین تعاونی های استان هرمزگان ۳/۲ درصد کل تعاونی های کشور را تشکیل می دهند، که بیشترین تعاونی ها مربوط به شهرستان بندرعباس با هزار و ۱۲ تعاونی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های اجرایی مدیریت تعاون در سال ۱۴۰۰، اتمام و تعیین تکلیف برای واحد های مسکونی شرکت های تعاونی مسکن مهر است، که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری آنها را آماده تحویل برای مالکین کنیم.

ابراهیمی عنوان کرد: در بحث صادرات غیر نفتی تعاونی های استان هرمزگان در سال ۱۳۹۹ قریب به ۱۰۵ میلیون دلار صادرات انجام دادند که شامل کالا هایی چون سنگ گچ، تره بار، ماهی، گچ دانه بندی شده می شود که به کشور های امارت، هند، عراق، تایلند و سریلانکا صادر شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بخش تعاون ظرفیت عظیمی را جهت توسعه پیش روی استان هرمزگان قرار می دهد و اجرای طرح های تعاونی توسعه اتحادیه های مربوط به فعالیت های صنعتی، دریایی و شیلاتی، تشکیل تعاونی های تسهیلگران و تشکیل تعاونی هایی با فعالیت های پیشرو اقتصادی در منطقه جاسک می تواند آینده ای روشن برای منطقه رقم خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی های استان هرمزگان موفق شده اند در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از ۷ میلیون دلار صادرات را به ثبت برسانند که گام موثری در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور است.

کد خبر 5294273

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی ابراهیمی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان صادرات کالا تعاونی مرزنشینان ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان واکسیناسیون تعاونی های استان هرمزگان تعاونی ها کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از افزایش ۶۸ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در بنادر شرق استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به افزایش 68 درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی بنادر شرق استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 604 TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است.

 وی مقصر این کانتینرها را کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کرد که عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالاهای با شرایط نگه‌داری ویژه است.

مدیر بنادر شرق هرمزگان با اعلام افزایش چهار درصدی تردد شناورها در بنادر شرق خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی هشت هزار و 660 فروند انواع شناور در این بنادر تردد کردند.

 محمدحسینی‌تختی گفت: بندر جاسک به عنوان منطقه‌ای راهبردی در توسعه اقتصادی دریاپایه نیز در این مدت با صادرات 6 هزار و 29 تن از انواع کالای غیرنفتی افزایش 32 درصدی را رقم زده است.

بنادر شرق هرمزگان شامل بندر شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می‌شوند که در زمینه فعالیت‌های تجاری و مسافرت‌های داخلی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود