Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود مشغله‌های فراوان امروزی، اوقات فراغت لذت بخش بسیار دور از ذهن است. شاید با خود فکر کنید که در این روزهای تابستانی و گرمای طاقت‌فرسا، یک استخر کوچک و هیجان انگیز، خواسته زیادی است و صرف هزینه بسیار بالایی را می‌طلبد.

من با قطعیت به اطلاع شما می رسانم که این تصور اشتباه است، چرا که می توانید با کم ترین هزینه، استخر لاکچری و هر چند کوچک خود را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از آبنما و فواره استخر غافل نشوید

استفاده از یک آبنما در استخر خانگی، هوشمندانه ترین حرکت برای مدرن سازی آن است. آبنما در انواع مدل های داخلی و خارجی و به زیبایی هر چه تمام، تولید و روانه بازار می شود. برای خرید آبنما و فواره استخر هزینه بالایی نیاز نیست، می توانید از تولیدات داخلی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت استفاده کنید و با هزینه پایین، یک استخر لوکس و لاکچری برای خود دست و پا کنید.

آبنما فقط مختص حیاط و ویلاهای بزرگ نیست!

می‌توانید در حیاط کوچک خود نیز از آبنما استفاده کنید و از صدای جاری شدن آب و درخشش آن زیر تابش نور خورشید، نهایت لذت را ببرید. آبنماهای مورد استفاده در حیاط‌های کوچک اغلب به صورت دیواری هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند، به همین دلیل برای حیاط‌های کوچک و پاسیوها بهترین گزینه انتخابی به شمار می روند.

---

 

فواره‌های استخری، انتخابی هیجان انگیز

همانطور که می‌دانید فواره‌ها تنها نمایشی نیستند، بلکه در گرمای طاقت فرسای تابستان و  همچنین در مناطق گرم و خشک باعث افزایش رطوبت هوا می‌شوند و فضای مطلوبی را از نظر دمایی و جلوه‌های بصری ایجاد می‌کنند. نکته قابل توجه در رابطه با فواره‌ها این مسئله است که نباید نگران مصرف آب آن باشید زیرا بر خلاف تصور بیشتر افراد، فواره‌ها لزوما مصرف کننده آب نیستند، بلکه می‌توان به وسیله یک پمپ شناور، آب استخر یا حوضچه‌ را به این منظور به گردش درآورد.

دایو و سرسره های استخری را از قلم نیندازید

استفاده از انواع دایو و سرسره استخر ، از ساده ترین مدل های آن گرفته که برای بازی کودکان در استخر نصب می‌شوند، تا مدل‌های بزرگتر و حرفه‌ای تر آن، رواج بسیار زیادی پیدا کرده‌است. برای نصب دایو باید به عمق محل نصب دقت زیادی داشته باشید. عمق محلی که دایو در آن نصب می‌شود نباید کمتر از 2 متر باشد.به طور کلی نصب سرسره و دایو می‌تواند بهترین لحظات شاد را برایتان به ارمغان بیاورد و با هزینه ای ناچیز، باعث مدرن به نظر رسیدن استخر شما شود.

---

 

 نورپردازی های هیجان انگیز استخری‌

داشتن یک نور پردازی اصولی می تواند اقدامی موثر در جهت افزایش زیبایی های بصری و ایجاد آرامش باشد. نورپردازی در استخرهای روباز و سرپوشیده قاعده و اصول خاص خود را دارد. استخرهای سرپوشیده از نظر زیبایی و ایمنی نیاز به نور پردازی اصولی دارند. زیبایی این نورپردازی در طول شب به چندین برابر خواهد رسید. می توانید با کم ترین هزینه چراغ استخر و جکوزی را از بازار تهیه کنید و لذت بخش ترین نورپردازی های اصولی را برای استخر خود پیاده کنید.

نورپردازی کف استخر و دیواره‌ها

پیشنهاد ما استفاده از نور‌های پراکنده در کف استخر است. انتخاب مناسب رنگ‌ها و تناسب آن با کاشی‌های کف استخر از نکات قابل توجه‎‌‌ای است که توجه به آن، باعث افزایش زیبایی محیط مدنظر شما می‌شود. برای داشتن یک استخر رویایی و ایجاد یک محیط بی‌نظیر می‌توانید از چند منبع روشنایی استفاده کنید. اصول نورپردازی استخر سرپوشیده بسیار با اهمیت است زیرا علاوه بر نورپردازی از کف، از سقف نیز باید این نورپردازی صورت بگیرد. محاسبات دقیقی که باید برای نورپردازی از سقف استخر‌های سرپوشیده صورت بگیرد، کاملا تخصصی است زیرا باید بازتاب نور از سطح آب را به حداقل رساند.

انواع چراغ‌ برای نورپردازی استخر روباز و سرپوشیده

لامپ رشته‌ای: استفاده از لامپ‌های رشته‌ای بیشتر در زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت و در حال حاضر به ندرت در بازار پیدا می‌شود.

لامپ هالوژنی: لامپ‌های هالوژنی نوع دیگری از چراغ مورد استفاده برای استخرهای روباز و سرپوشیده است که قدرت نورپردازی بیشتری دارد اما از نظر مصرف انرژی در رده بالایی قرار دارد.

لامپ ال ای دی: کم مصرف بودن، قابلیت تولید نور با رنگ‌های متنوع و تولید گرمای کمتر و تابش نور در حالت گسترده از مزیت‌های لامپ ال ای دی محسوب می‌شود.

---

 

چند نکته مهم در رابطه با نورپردازی استخرها

·      داشتن قابلیت کم و زیاد شدن نور

·      عدم فراموشی اصول نور پردازی و ترکیب رنگ‌ها

·      روشن کردن سطح آب

·      استفاده از چراغ‌های تو کار با قابلیت مخفی سازی

·      و...

اگر قصد خرید هر کدام از تجهیزات لازم برای مدرن‌سازی استخر خانگی و کوچک خود را دارید، شرکت تخصصی ونداد تجهیز ، عرضه کننده انواع تجهیزات از برند های مطرح بازار تاسیسات، متناسب با بودجه مورد نظر شما عزیزان، در ساخت یک استخر لوکس و لاکچری همراه شماست. کافی ست که با شماره 021-88839003 تماس بگیرید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک استخر فواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی