Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:04:22 GMT

آمار تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری ۷۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۸۵۷۰

آمار تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری ۷۰ درصد کاهش یافت

عزت‌الله بهرامی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: متاسفانه در هر مرحله از تغییر وضعیت شیوع کرونا و اعلام رنگ‌بندی‌های جدید در مناطق مختلف، نخستین و آسان‌ترین راهی که در پیش گرفته شد مربوط به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه ۱۱ باشگاه و ۵۶ مربی تکواندو در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تصریح کرد: اگر چه تعدادی از این باشگاه‌ها در فرصت‌های پیش آمده در این ۲ سال اخیر فعالیت خود را با پذیرش تعداد کمتری از هنرجوها دنبال کردند اما ثابت ماندن هزینه‌های اجاره مکان و پرداخت دیگر هزینه‌های جاری باشگاه، آن‌ها را به سمت ورشکستگی سوق داد و به طور کامل تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی در خصوص برگزاری مسابقات در فضای مجازی نیز یادآور شد: این رقابت‌ها تنها در بخش نمایش فرم تکواندو اجرایی شده است که در ابتدا ورزشکاران از آن استقبال خوبی داشتند اما به مرور زمان به دلیل بروز مشکلاتی در زمان فیلم‌برداری، نحوه ارسال فیلم‌های ضبط شده و بازبینی آن‌ها این استقبال کمرنگ شد و چندان ادامه نیافت.

وی اخذ تصمیمات علمی در شیوه‌های مبازره با کرونا را برای ایجاد تغییرات مثبت در ورزش ضروری دانست و گفت: برخی از این اقدامات باید در خارج از حیطه ورزشی انجام شود تا ورزش و به ویژه رشته‌های پر برخوردی همچون تکواندو نیز از آن منتفع شوند.

رییس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری در ادامه در خصوص شرایط ورزشکاران استانی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر و نگرانی‌های مطرح شده درباره پرداخت هزینه‌های بالای شرکت در این مسابقات گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد، سهمیه‌ای را فدراسیون برای استان‌ها تعیین خواهد کرد و افراد مازاد نیز می‌توانند به صورت داوطلبانه و آزاد در این مسابقات شرکت کنند.

بهرامی با بیان اینکه هزینه‌های دریافتی از ورزشکاران تکواندو هر ساله در مجمع عمومی و با حضور قائم‌مقام وزارت ورزش تعیین می‌شود و مبلغی خارج از عرف از ورزشکاران اخذ نمی‌شود، یادآور شد: عملکردی که فدراسیون تکواندو دارد در دیگر فدراسیون‌ها دیده نمی‌شود و  تنها در المپیک توکیو این فدراسیون نتوانست به مدال دست یابد ولی ورزشکاران این رشته در دیگر میادین همواره روی سکو بودند.

وی افزود: اگر موفقیت‌های فدراسیون تعمیم داده نمی‌شود نباید کم‌کاری و افت فنی پیش آمده در المپیک توکیو را نیز تعمیم داد.

بهرامی ادامه داد: تمامی هزینه‌های سال گذشته فدراسیون تکواندو که در مجمع عمومی مطرح و تأیید شد به اندازه قرارداد بازیکنان یک باشگاه فوتبال نیست و در حالی که فوتبال از حمایت‌های مالی خصوصی و اسپانسری نیز استفاده می‌کند در ورزش‌های رزمی و فردی به راحتی نمی‌توان این بخش را فعال کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون تکواندو سه رویداد بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و آزاد آسیا روزهای ۲۱ تا ۲۸ مهر امسال در تهران برگزار می‌شود که مبلغ ورودی برای هر مسابقه به جز هزینه‌های تست PCR، رفت‌وآمد، غذا و اسکان و همچنین دریافت کارت گلوبال، ۷۰ دلار تعیین‌شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری فدراسیون تکواندو المپیک توکیو جام باشگاه‌ های آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری فدراسیون تکواندو ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری فدراسیون تکواندو المپیک توکیو جام باشگاه های آسیا فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری