Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:34:08 GMT

بالگرد نظامی آمریکا در دریا سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۸۶۷۳

بالگرد نظامی آمریکا در دریا سقوط کرد

یک فروند بالگرد نظامی آمریکا بعد از پرواز از عرشه ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن»، در آب های فراساحلی کالیفرنیا سقوط کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی سامانه های هوایی نیروی دریایی آمریکا از عملیات امداد و نجات برای جستجوی یک فروند بالگرد نظامی خبر می دهند که در آب های فراساحلی «سن دیگو» کالیفرنیا سقوط کرداه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرا آمریکا در حال افول است؟

این بالگرد متعلق به ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» است و بعد از پرواز از فراز عرشه و حین انجام گشت روزانه دچار سانحه شد.

هنوز مشخص نیست این بالگرد که از نوع «ام اچ- ۶۰ اس» است با چه تعداد سرنشین به مأموریت رفته است حال آنکه به طور معمول این قبیل بالگردها با چهار سرنشین پرواز می کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ناو آبراهام لینکلن سقوط بالگرد آمریکا آبراهام لینکلن ناو هواپیمابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، استولتنبرگ، دبیرکل ناتو با بیان اینکه کشورهای عضو این سازمان در ماه‌های گذشته به وعده‌های خود برای کمک نظامی به اوکراین عمل نکرده‌اند، گفت که جریان ارسال تسلیحات و مهمات به اوکراین به زودی افزایش خواهد یافت.

دبیرکل ناتو روز دوشنبه ۲۹ آوریل در سفری اعلام نشده به کی‌یف با زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرد.

سفر روز دوشنبه استولتنبرگ به اوکراین، سومین سفر او به این کشور از زمان حمله نظامی روسیه در فوریه ۲۰۲۲ میلادی است. این سفر در زمانی انجام شده که اوکراین در میدان نبرد با دشواری مواجه است.

استولتنبرگ در قطاری که او را به کی‌یف می‌برد، گفت که در ماه‌های گذشته، متحدان ناتو آنچه را که وعده داده شده بود، انجام ندادند.

او گفت: «آمریکا ۶ ماه وقت صرف کرد تا بسته کمکی خود به اوکراین را تصویب کند و متحدان اروپایی مهماتی را که ما وعده داده بودیم، تحویل نداده‌اند. اما اکنون مطمئن هستم که همه چیز تغییر خواهد کرد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌