Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:16:03 GMT

جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۸۸۰۱

جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی است

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه بابلسر گفت: "جبهه خرمشهرها" راه نجات نظام اسلامی است.

مصطفی بازوند در آیین گرامیداشت شهید رسانه هادی باغبانی به اجرای طرح جبهه خرمشهرها اشاره کرد و گفت : جبهه خرمشهرها راه نجات نظام اسلامی از وضع کنونی و همچنین اجرای کامل این طرح در سطح کشور است.

وی افزود : مشکل اصلی ما مدل حکمرانی تمرکزی است و در طرح جبهه خرمشهرها تمرکز زدایی از مرکز به شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه پیوند خوبی بین مسئولین شهرستان ایجاد شده است ، گفت : اصحاب رسانه باید کمک کنند تا طرح جبهه خرمشهرها به نقطه مطلوب برسد.

بازوند تصریح کرد : در این طرح که یک مدل حکمرانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است ، به شورای تحول محلات اختیار اداره محله خودشان واگذار می شود و مسئولین پشتیبانی می کنند.

وی افزود : به لطف الهی حرکت خوبی در بابلسر انجام شد ، در محلات پایلوت برنامه سال و نظام مسائل آماده شد و مسائل هر محله با حضور میدانی امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه و همچنین دستگاه های اداری در محله و برگزاری جلسه در مسجد محله به راه مار و مصوبه برای مرتفع شدن رسید.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه این اتفاق بسیار بزرگی است که نسبت برعکس شده  و مسئولین به روش طبیب دوار به خدمت مردم می روند اشاره کرد و گفت : همچنین در سطح شهرستان جلسات قرارگاه های دستگاه های اداری شامل شروع شده که به مرور به مردم گزارش خواهد شد.

 بازوند تصریح کرد : در این جلسات دستگاه های اداری شهرستان نسبت به ارائه وضع موجود و نظام مسائل خود اقدام و برای آینده شهرستان برنامه ریزی می شود.

وی در ادامه به هدف از تجلیل از خبرنگاران که رهرو راه شهید باغبانی و شهید آوینی باشند اشاره کرد و گفت : ما در یک جنگ رسانه ای سنگین هستیم که باید راهبردهای مختلفی را رعایت کنیم و اهالی رسانه در عمل میدانی مسئولین نقش به‌سزایی دارند.

فرمانده سپاه بابلسر گفت : مدیریت خبر و افکار عمومی یک جامعه مخاطب مهمترین وظیفه رسانه است و این مسئولیت سنگینی است زیرا همه نگرش های مثبت یا فعال و منفعل کردن جامعه در دست اصحاب رسانه است.

 بازوند در ادامه با اشاره به اینکه قشر خبرنگاری یکی از مسئولیت‌ پذیرترین اقشار در جامعه هستند، تصریح کرد : اگر جامعه‌ای در بینش ناامید شود این ناامیدی اثر مستقیم در زندگی همه افراد به ویژه خود خبرنگار دارد.

وی افزود : خبرنگار باید در معماری یک خبر دقت کند چرا که در این شهرستان کمابیش خبرنگاران خیلی خوبی داریم که حتما این موارد را رعایت می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه با بیان اینکه نقد و انتقاد نیز باید باشد اما نقد منصفانه و همراه با امیدآفرینی در جامعه باشد، گفت : به فرموده امام علی(ع) خبر را وقتی می‌شنوید حتما در آن تعقل کن، تعقلی که منجربه انجام شود، آن هایی که روایت می‌کنند بسیار زیاد و افرادی که انجام می‌دهند، کم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بابلسر بازوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه بابلسر جبهه خرمشهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان