Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:04:51 GMT

ثبت رسمی قرارداد آگوئرو و بارسلونا در دقایق پایانی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۸۸۹۶

ثبت رسمی قرارداد آگوئرو و بارسلونا در دقایق پایانی

باشگاه بارسلونا موفق شد در دقایق پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرارداد سرخیو آگوئرو را به صورت رسمی به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، نام سرخیو آگوئرو بالاخره وارد فهرست بازیکنان بارسلونا در رقابت‌های لالیگا شد و این اتفاق به لطف موافقت سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا برای کاهش دستمزدهایشان در فصل جاری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط مالی بد باشگاه و سو مدیریت سال‌های گذشته باعث شده که این تیم دچار مشکلات مالی جدی در فصل جاری شود و با بدهی بیش از یک میلیارد یورویی روبرو باشد. آنها به همین دلیل موفق نشدند لیونل مسی را نیز برای فصل جاری در ترکیب خود حفظ کنند.

ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو نیز به عنوان بازیکن آزاد در تابستان امسال به آنها اضافه شدند اما نتوانستند در همان زمان به دلیل عبور باشگاه از سقف محدودیت دستمزد اعمال شده از سوی لالیگا، قراردادشان را به ثبت برسانند. جرارد پیکه اولین بازیکن ارشدی بود که حاضر به کاهش دستمزدش شد تا بارسا بتواند قرارداد بازیکنانی چون اریک گارسیا و ممفیس دپای را ثبت کند. در همان زمان نیز اعلام شده بود که مذاکراتی با آلبا و بوسکتس برای کاهش دستمزدهایشان در جریان است.

 

 

آگوئرو هنوز به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست و انتظار می‌رود که حداقل در چند هفته پیش رو نیز نتواند در ترکیب بارسلونا به میدان برود اما این تیم در نهایت موفق شد درست پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد او را به صورت رسمی در سازمان لیگ فوتبال اسپانیا به ثبت برساند تا مشکلی برای استفاده از این بازیکن نداشته باشد.  

بارسلونا سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سرخیو آگوئرو سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک