Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل توزیع شده و ارائه خدمات‌رسانی با همکاری بسیج و سپاه با جدیت ویژه در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی صبح امروز در بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی در محلات اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه و نیز طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل از آغاز شروع کرونا در استان تاکنون اقدامات اساسی و قابل توجهی در این زمینه انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در همین مدت یک هزار و 200  میلیارد ریال بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل توزیع شده و ارائه خدمات‌رسانی با همکاری بسیج و سپاه در راستای قرنطینه هوشمند، آگاه‌سازی مردم، مشاوره‌های رایگان و بسیاری از اقدامات لازم و اساسی با جدیت انجام یافته است.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از اسفندماه سال 98 تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج و وزارت بهداشت منعقد شده و به همین منظور برنامه‌های آموزشی و پیشگیری در اجرای این طرح‌ها مبنای کار قرار گرفته و درصدد هستیم بیش از 150 هزار نفر روز فعالیت‌ها توسط بسیجیان در پیک سوم و چهارم به انجام رسانده و بسته‌های بهداشتی را در بین گروه‌های مختلف جامعه به صورت محله‌محور توزیع کنیم.

آغاز پنجمین مرحله از طرح شهید سلیمانی در مازندران / سپاه کمبود اکسیژن مراکز درمانی را جبران کردآغاز مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در زنجان/مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه افتتاح شد + فیلم‌آغاز مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در زنجان / بسیجیان دوباره در خط مقدم مقابله با کرونا قرار گرفتند + فیلم

عبدی ادامه داد: مشارکت خیران در اجرای این طرح‌ها اولویت اساسی است و در این زمینه تلاش ارگان‌ها، نهادهای غیردولتی، بازاریان و اصناف بسیار حائز اهمیت و اساسی است و در کنار این اقدامات به دنبال توزیع ماسک رایگان برای مهار بیماری هستیم.

وی تصریح کرد: در طول دو هفته آینده به دنبال مهار پیک پنجم و واکسیناسیون عمومی هستیم تا بتوانیم با کنترل بیماری و تأمین سلامتی مردم مشکلات موجود را برطرف کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد