Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:38:47 GMT

42 مرکز و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۰۱۴

42 مرکز و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر 42 پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر مهدی قلیان خاطر نشان کرد: این پایگاه ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع مراکز واکسیناسیون 30 پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان ها و ارگان ها به منظور گسترش خدمات رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه های واکسیناسیون راه اندازی شده است تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از 35 هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات رسانی به گروه های هدف شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه در حال حاضر متولدین سال های 1355 و قبل از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند افزود: واکسیناسیون گروه های سنی بر اساس سند ملی انجام می شود و تا کنون بیش از 39 درصد از جمعیت استان زیر پوشش قرار گرفتند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب "نشان" اظهار کرد: کاربران نقشه و مسیریاب "نشان"  می‌توانند به نشانی دقیق  مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیکترین محل واکسیناسیون مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش