Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه آیت‌الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری در شب شهادت امام سجاد(ع) در حرم مطهر بانوی کرامت سخنرانی خواهد کرد، اظهار کرد: مراسم شب شهادت حضرت، پنج‌شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت دعای کمیل توسط علی مالکی‌نژاد همراه خواهد بود و بعد از این مراسم نیز زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی خوانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: صبح روز شهادت امام سجاد(ع) نیز دعای ندبه ساعت ۶ با نوای حجت‌الاسلام هادی شمس و ساعت ۱۱ مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا و مداحی صادقی و سیرلانی برپا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: ظهر روز شهادت امام سجاد(ع) نیز قرائت خطبه سجادیه با نوای حسن شالبافان و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی دنبال می‌شود.

وی از قرائت زیارت آل یاسین توسط عبدالرضایی مقدم در عصر روز جمعه بیست و پنجم ماه محرم یاد کرد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی همدانی در عصر روز شهادت به ایراد سخن خواهد پرداخت.

آمره از برگزاری مراسم شام شهادت امام چهارم شیعیان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی در حرم مطهر بانوی کرامت خبرداد و افزود: حسن حیدرزاده قمی در این مراسم برای زائران به مداحی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: کریمه شهادت امام سجاد حجت الاسلام والمسلمین شهادت امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران