Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@12:26:40 GMT

پدر شهید فیاضی به خاک سپرده شد/ نامه پدر به پسر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۰۲۶

پدر شهید فیاضی به خاک سپرده شد/ نامه پدر به پسر

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین رضا فیاضی پدر شهید محمدباقر فیاضی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عصر روز گذشته (سه‌شنبه ۹ شهریور ماه) تشییع و در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

چندی پیش حجت‌الاسلام فیاضی در نامه‌ای به فرزند شهیدش خواسته بود که او را از گرفتاری‌های برزخ و شب اول قبر رهایی بخشد،‌ متن نامه بدین شرح است:

محمد جان سلام!

چه عجب یاد ما کردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو که‌ می‌دانی به دل بابات چه می‌گذرد، سری به ما بزن، غم و غصه دوری التیام کند. دیدن تو یک آرزو شده، تو که در معرفت و خونگرمی زبان زد همه رفقا و فامیل هستی، از تو توقع بیش‌تر دارم! بابا ما هم دل داریم، می‌دانم هوای مرا داری، اما می‌خواهم تو را ببینم و لذت ببرم تا همه خستگی‌ها و غصه‌ها با یک نگاه به زیبایی‌ها  و توانایی‌ها تبدیل شود. اگر نمی‌توانستی و این کاره نبودی حرفی نمی‌یدم که در توان تو نباشد بابا!

خودت می‌دانی اگر یک نگاهی به ما کنی بابا، از دارایی‌هایت چیزی کم نمی‌شود. خودت می‌دانی همه آن‌هایی که دست به دامنت شدند می‌گویند محمد مشکلات ما را حل کرد. مشکل من یک لحظه با تو بودن است! با رفقای خوبت بودن است! از جنس شما کم پیدا می‌شود، لذا جوانمردی کن و ما را دریاب. مگر تو عند ربهم یرزقون نیستی؟

تو آنی هستی که افرادی که می‌آیند در سالگرد تو و رفقایت نذری می‌دهند، می‌گویند محمد جواب ما را داده. بله آدم با معرفت یعنی همین! هنوز جمله‌ای که در آخرین نامه‌ات نوشتی: مخلص شما کامبیز! راستی داخل دو تا چاه در غار افتادم هر کدام چهارده متر! چگونه من را نجات دادی؟ راستی شب عروسی داداش سعیدت چه مجلسی درست شد! همه گفتند مثل اینکه عروسی محمد است! تا حالا اینقدر شاد نبودیم، گفتم: صاحب مجلس محمد است! دارد برای عروسی داداشش سنگ تمام می‌گذارد! هر مشکلی بود به تو گفتم تو هم چون با معرفتی دست رد به سینه‌ام نزدی! باریکلا!

از آن عالم برزخ، شب اول قبر و گرفتاری‌های محشر ما را رد کن! هوامونو بگیر، شفاعت که انتظار زیادی نیست! در حیاط وقتی از روی جنازه‌ات پای مصنوعی‌ات را برداشتم، گفتم: عزم قوی داشتی و نداشتن پا برایت فرقی نداشت، نمی‌توانست تو را از راه باز بدارد. حمید دادگسترنیا رفیق عزیزت گفت: حاج آقا عجب غوغایی به پا کردی!

سلام مرا به جمع دوستان برسان! باورم نمی‌شد روزی به من بگویند پدر شهید! قامت تو را می‌دیدم و می‌گفتم این پسر به همه خانواده آبرو می‌دهد و دادی!

پدرت

به گزارش فارس، شهید محمدباقر فیاضی از شهدای دفاع مقدس در ۲۱ آذر ماه ۱۳۴۵ به دنیا آمد و در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش نیز در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهشت زهرا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حاج محمد عبدی، پدر بزرگوارشهید ابراهیم عبدی به علت کهولت سن در۸۶ سالگی درشاندرمن را وداع گفت.
مرحوم حاج محمد عبدی پس از تشییع درآرامستان شاندرمن در جوار فرزندشهیدش به خاک سپرده شد.
سرباز دلاور اسلام، شهید ابراهیم عبدی۲۱ بهمن ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چزابه بستان به دست بعثی‌ها به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • امام صادق(ع) چگونه جان امام بعد از خود را محافظت کردند؟
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • (ویدئو) تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال