Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@04:50:20 GMT

«قهرمان» فرهادی در فهرست ایندی‌وایر برای اسکار ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۱۴۲

«قهرمان» فرهادی در فهرست ایندی‌وایر برای اسکار ۲۰۲۲

ایندی‌وایر در فهرستی به معرفی فیلم‌هایی که باید برای اسکار ۲۰۲۲ بشناسیم پرداخته که در آن نام «قهرمان» اصغر فرهادی نیز دیده می‌شود.

به گزارش ایمنا، با ورود به فصل جوایز و شروع گمانه زنی‌ها برای برگزیدگان و مدعیان این دوره، ایندی‌وایر فهرستی از ۳۵ فیلمی که باید برای اسکار ۲۰۲۲ آنها را بیشتر بشناسیم، معرفی کرده که فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایندی وایر در این باره نوشت: فیلم سینمایی «عشایر» که سال گذشته جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد، هنوز هم در ذهن بسیاری از مخاطبان سینمایی باقی مانده است؛ اما با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره‌های ونیز، تلیوراید، تورنتو و نیویورک، فصل جدیدی از اسکار در شرف آغاز است.

این چهار رویداد سینمایی میزبان بسیاری از آثار جدید خواهند بود که انتظار می‌رود در جوایز اسکار موفق عمل کنند. از فیلم «تل ماسه» دنی ویلنوو گرفته تا «قدرت سگ» جین کاپون و همینطور آثار دیگری مثل «تراژدی مکبث» جوئل کوهن و «اسپنسر» ساخته پابلو لارائین. فیلم‌های دیگری ساخته پال توماس اندرسون و گیرمو دل تورو نیز با وجود اینکه آثارشان هنوز در جشنواره مهمی حضور ندارد، اما از مدعیان اسکار هستند.

یکی از مواردی که باید در مورد اسکار امسال بدانیم، این است که آکادمی اسکار تصمیم گرفته تعداد نامزدهای بخش بهترین فیلم را ثابت نگه دارد و هر سال ۱۰ نامزد در این بخش رقابت کنند. ایندی‌وایر در ادامه فهرست سی و پنج تایی خود از آثاری که باید برای اسکار ۲۰۲۲ بشناسیم را آورده است.

در این فهرست «مادران موازی» پدرو آلمودوار، «قهرمان» اصغر فرهادی و «دختر گمشده» مگی جیلنهال در ابتدای فهرست آورده شده اند. انیمیشن «فرار»، فیلم «اسنپسر»، «زودباش زودباش» با بازی واکین فینیکس، «کوچه کابوس» گیرمو دل تورو، «تل ماسه» دنی ویلنوو، «قدرت سگ»، «خانه گوچی»، «گزارش فرانسوی»، «آخرین دوئل»، «زمانی برای مردن نیست»، «گریه کن ماچو»، «کینگ ریچارد» با نقش آفرینی ویل اسمیت، «به بالا نگاه نکن» و «موخره» از جمله فیلم‌هایی است که در فهرست ایندی وایر قرار گرفت.

کد خبر 518711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصغر فرهادی قهرمان اصغر فرهادی فیلم قهرمان بازیگران فیلم قهرمان اسکار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای اسکار ۲۰۲۲ ایندی وایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نبرای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا