Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول عملیات جهادی مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی شیراز تاکید کرد که هم اینک دانشجویان بسیجی با قرار گرفتن در کنار مدافعان سلامت، در راستای کمک رسانی به کادر درمان و مردم تلاش می‌کنند.

علی کشتکار چهارشنبه ۱۰ شهریور در حاشیه بازدید مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از بخش‌های کرونایی و سیار مستقر در بیمارستان مسلمین شیراز، اضافه کرد: بیش از ۵۰ دانشجوی جهادگر بسیجی در مرکز درمانی، بیمارستان مسلمین شیراز و بخش کرونایی سیار در این مرکز برای کمک رسانی به کادر درمان در راستای مقابله به ویروس منحوس کرونا مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او فعالیت‌های دانشجویان جهادگر بسیجی شیراز در بحث بهداشت و درمان، تسریع در اجرای واکسیناسیون همگانی، کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را از جمله این اقدامات برشمرد.

مسئول عملیات جهادی مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی شیراز خاطرنشان کرد: به همت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس، حدود ۲۰ گروه جهادی کارشان را در راستای طرح کشوری شهید سلیمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر شیراز آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسیج دانشجویی استان فارس کروناویروس شهر شیراز کرونا در ایران بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان